اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

راننده بی‌گواهینامه در مازندران حادثه آفرید

دادستان بابلسر گفت: راننده بدون گواهینامه بابلسری مرد 74 ساله را به کام مرگ کشاند.

راننده بی‌گواهینامه در مازندران حادثه آفرید

سید یوسف مطهری نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: ساعت هفت و نیم صبح چهارشنبه در خیابان شهید بهشتی بابلسر یک راننده نیسان برای جلوگیری از تصادف با سمند به سمت پیاده‌رو منحرف شده و بعد از برخورد با درخت به داخل مغازه نانوایی منحرف و منجر به فوت مرد 74 ساله شد.

وی درباره جزئیات این تصادف گفت: این راننده 19 ساله بدون داشتن گواهینامه رانندگی با نیسان پدر خود تصمیم گرفت مادرش را که مستخدم یکی از مدارس بود، به مدرسه برساند.

دادستان بابلسر تصریح کرد: آقای ر - ی در حال برگشت به خانه ناگهان با توقف سمند مقابل مواجه شده و برای جلوگیری از برخورد با سمند، ماشین را به سمت پیاده‌رو هدایت می‌کند که به دلیل عدم کنترل بر فرمان، ماشین وی به درخت برخورد کرده و بلافاصله به سمت نانوایی کشانده شد.

مطهری ‌نیا اضافه کرد: مرحوم ر - ف که در نانوایی در حال نان دادن بود بر اثر برخورد با نیسان بلافاصله مصدوم شده و به بیمارستان شفای بابلسر منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از انتقال به بیمارستان شفا به دلیل نداشتن برخی امکانات، مصدوم به یکی از بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل و به دلیل خونریزی داخلی فوت می‌شود.

دادستان بابلسر تاکید کرد: داشتن گواهینامه رانندگی برای افراد الزامی بوده و در صورت نداشتن با فرد متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، این پرونده توسط اسماعیل شیرانی دادیار شهرستان بابلسر در حال بررسی است.

انتهای پیام/86010/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول