اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر اسرای دولت هنیه:

تشکیلات خودگردان از محاکمه سران رژیم صهیونیستی ممانعت می‌کند

وزیر اسرا و امور آزادگان دولت فلسطین در غزه تاکید کرد تشکیلات خودگردان از بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت علیه اسرا و نقض قوانین و معاهدات بین‌المللی به ویژه درباره اسرا، ممانعت می‌کند.

تشکیلات خودگردان از محاکمه سران رژیم صهیونیستی ممانعت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، «عطا الله ابو السبح» در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: دولت رام الله از طریق سفارتخانه‌های فلسطین در تمامی کشورها به ویژه کشورهای اروپایی تلاش می‌کند تا تلاش‌های وزارت اسرای دولت فلسطین در غزه را در راستای طرح مساله اسرای فلسطینی در محافل و دادگاه‌های بین‌المللی بی نتیجه بگذارد.

ابو السبح از اقدام تشکیلات خودگردان به ممانعت از به ثمر نشستن تلاش ها برای دفاع از اسرا و حمایت از ثبات و پایداری آنان در زندان های رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کرد.

وی در ادامه تشریح کرد که دولت رام الله همواره تلاش می کند تا مانع از به نتیجه رسیدن تلاش ها و اقداماتی شود که برای رسواسازی دشمن صهیونیستی و جنایت های آن و زمینه سازی برای بازخواست سران این رژیم در دادگاه های بین المللی انجام می گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزیر امور اسرا و آزادگان دولت فلسطین تشریح کرد که دولت رام الله قبلا نیز مانع از مشارکت وزارت اسرا در اجلاس‌های بین‌المللی پیرامون مساله اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از جمله اجلاس بغداد شده، علاوه بر این از مشارکت در چندین اجلاس و برنامه بین المللی در همین زمینه به خاطر حضور وزارت اسرای غزه خودداری کرده است.

ابو السبح همچنین تصریح کرد که وزارتخانه متبوعش به رغم تمامی موانع و مشکلات موجود که برگرفته از شکاف داخلی میان جنبش های فتح و حماس است، همواره تلاش می‌کند تا با اقدامات و فعالیت‌های خود پرده از جنایت‌های دشمن صهیونیستی برداشته و مساله اسرای فلسطینی را در محافل بین‌المللی مطرح کند تا بدین گونه و در پرتو سکوت محافل عربی و بین‌المللی در قبال جنایت‌های این رژیم علیه اسرای فلسطینی، به تشریح رنج و محنت‌های آنان در محافل بین‌المللی بپردازد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول