اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3/ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا جرأت ندارد به مردم ایران چپ نگاه کند / نوع ایرانی پهپاد آمریکایی به پرواز درمی‌آید

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت ندارد به مردم ایران چپ نگاه کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با چنین سرمایه‌ای است که حتما رئیس جمهور باید مدافع این ارزش‌ها باشد.

آمریکا جرأت ندارد به مردم ایران چپ نگاه کند / نوع ایرانی پهپاد آمریکایی به پرواز درمی‌آید

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علاءالدین بروجردی در جمع مردم این شهر دفاع از ارزش‌های اسلامی را یک اصل دانست و اظهار کرد: ما یک نظام اسلامی و ولایی هستیم و اگر ایران روزی از نظر توسعه مانند ژاپن شود و دین را از ما بگیرند دیگر هیچ عزتی برای ما نیست.

وی با بیان اینکه ایران یک جامعه اسلامی است، گفت: ده‌ها هزار جوان برای حاکمیت اسلام و قرآن شهید شدند و نظام اسلامی ما اجرای دستور الهی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: کسانی که طبق دستورات الهی حاکم نکنند ظالم هستند.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و تصریح کرد: امروز ایران با اقتدار در مقابل قدرت‌ها می‌ایستد.

بروجردی ترکیه را کشوری اسلامی خواند که پایگاه خود را در اختیار آمریکا قرار داده و از این پایگاه جنگنده آمریکایی مسلمانان لیبی را بمباران می‌کند و افزود: این چگونه کشوری مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قبل از انقلاب در منطقه عباس‌آباد مازندران پایگاه شنود اطلاعات برای شوروی ساخته بود، یادآور شد: قبل از انقلاب 60 هزار مستشار آمریکایی بر همه ما حاکم بودند و این برای ملت ذلت بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با تصریح بر اینکه باید هزاران بار شکرگزار نعمت انقلاب باشیم، اذعان کرد: پاکستان تنها کشور اسلامی در بین 57 کشور است که بمب اتمی دارد.

وی اضافه کرد: هواپیماهای بدون خلبان آمریکا از پایگاه افغانستان و آمریکا سهمیه دارند که در هفته چند نوبت با عنوان مبارزه با طالبان پاکستان با موشک مردم را می‌کشد و این کشور اتمی کاری نمی‌کند.

بروجردی با بیان اینکه همین هواپیمای بدون سرنشین از همان پایگاه به فضای کشورمان وارد می‌شود، متذکر شد: دلیرمردان نیروهای مسلح هواپیما را با دانش و علم پایین کشیدند و آمریکایی‌ها بلافاصله اعتراض کردند و خواستار پس گرفتن هواپیمای بدون سرنشین شدند.

وی اذعان کرد: بلافاصله مهندسی معکوس آغاز می‌شود و به‌زودی نوع ایرانی پهپاد آمریکایی در سازمان هوا فضا به پرواز درمی‌آید که نشانه اقتدار نظام است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت ندارد به مردم ایران چپ نگاه کند، یادآور شد: نظام با چنین سرمایه‌ای است که حتما رئیس جمهور باید مدافع این ارزش‌ها باشد.

وی ولایتی را از خانواده شهدا دانست و یادآور شد: ولایتی از ویژگی‌های یک دولت متدین برخوردار است و به آن عمل می‌کند.

انتهای پیام/2300/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول