اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

گنبد آهنین پوشالی اسرائیل در مقابل قدرت ایران شکننده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی قدرت واقعی ایران را درک کرده‌اند و می‌دانند که گنبد آهنین پوشالی این رژیم غاصب در مقابل قدرت ایران مقاوم نیست.

گنبد آهنین پوشالی اسرائیل در مقابل قدرت ایران شکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کردستان که در ستاد سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: قدرت نظام اسلامی از خداوند نشأت می‌گیرد و هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

به گفته نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان، اکنون قدرت ایران اسلامی به اندازه‌ای است که با کوچک‌ترین تهدید و یا حرکت نظامی، اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

وی با اشاره به گرایش روزافزون مردم به اسلام در جهان خاطرنشان کرد: آنچه را که به عنوان لیبرالیسم مطرح کردند دیگر پاسخگو نیست چرا که گرایشات مردم به دین اسلام در حال افزایش است.

حسینی‌شاهرودی یادآور شد: آمریکا و انگلیس با همکاری عربستان سعودی برنامه تفرقه در بین مسلمانان و نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام را طراحی کرده‌اند و برای این مهم فرقه‌هایی انحرافی چون وهابیت و سلفیت را به جان مسلمانان انداخته‌اند.

وی افزود: با پول و سلاح عربستان مسلمانان سوریه و عراق کشته می‌شوند و هر روزه انفجارهایی در این کشورها رخ می‌دهد در صورتی که حتی یک انفجار هم در اسرائیل اتفاق نمی‌افتد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ تحمیلی بر ایران اشاره کرد و افزود: در حالی که دو ابرقدرت شرق و غرب اجازه نمی‌دادند هیچ کشوری از زیر سلطه آنها خارج شود، این دو ابرقدرت با پیروزی انقلاب اسلامی متحد شدند و با تامین امکانات و تجهیزات در قالب رژیم بعثی عراق علیه ایران جنگی نابرابر به راه انداختند.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: آنها پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و حتی سلاح‌های میکروبی و شیمیایی را در اختیار رژیم صدام قرار دادند تا تنها کشوری که بر اساس قرآن و آموزه‌های دین اسلام تشکیل شده بود را از پای درآورند.

وی یادآور شد: آن شرایط سخت را مردم ما تحمل کردند تا جایی که حتی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی از کشور جدا شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان با یادآوری و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، خرمشهر را نماد استقامت و پایداری ملت ایران و نیروهای مسلح دانست و گفت: رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس به طوری دشمن را پشیمان کردند که دیگر جرأت جسارت حمله به ایران را ندارند.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول