اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رفتار جواهری جای هیچ‌گونه توجیهی ندارد

رئیسی: روش خودمطرحی جواهری صحیح نیست/ عدم حضور مدیرکل توهین بزرگی به جامعه تکواندو بود

رئیس هیئت تکواندواستان اصفهان گفت: عدم حضور جواهری در مجمع سالیانه هیئت تکواندو توهین بزرگی به جامعه تکواندو بود.

رئیسی: روش خودمطرحی جواهری صحیح نیست/ عدم حضور مدیرکل توهین بزرگی به جامعه تکواندو بود

مصطفی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با رئیس فدراسیون تکواندو مجمع سالانه هیئت تکواندو برگزار و در آن عملکرد سال 91 و مقایسه آن با سال 90 مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملکرد سال 91 مورد تایید قرار گرفت تصریح کرد: از لحاظ مالی نیز گزارشی داده شد و پیش‌بینی عملکرد سال 92 در ارتباط با نوع هزینه کردن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان در ادامه به عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: جواهری در این مجمع حضور نیافت و به جای خود نماینده معرفی کرده بود اما من عدم حضور وی در این مجمع را توهین بزرگی به جامعه تکواندو می‌دانم چراکه این حرکت وی هیچ‌گونه جای توجیهی ندارد.

وی با بیان اینکه چندین سال است که عضو هیئت برتر تکواندو کشور هستیم، اضافه کرد: نمی‌دانم دلیل عدم حضور جواهری در مجامع هیئت تکواندو چیست و در این مورد جواهری هیچ صحبتی نمی‌کند که چه مشکلی با هیئت تکواندو استان دارد.

رئیسی ادامه داد: عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برای ما عجیب است و ما هم انتقاد بزرگی نسبت به وی داریم چراکه در مجامع قبلی هیئت تکواندو نیز حضور پیدا نکرده بود.

وی حضور نمایندگان مجلس را در برنامه‌های هیئت تکواندو مورد تاکید قرار داد و افزود: زمانی که گروه کره‌ای را دعوت کردیم حتی مقام‌های سیاسی و سفیر این کشور نیز در یک مراسم خوب و رسمی که از طریق ما شکل گرفته بود شرکت داشتند اما عدم حضور جواهری در برنامه‌های هیئت تکواندو علامت سوال بزرگی را برای ما ایجاد کرده است.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان ادامه داد: در صورتی‌هم که جواهری عملکرد من را قبول ندارد بهتر است من را عوض کند و چنین رفتارهایی را با هیئت تکواندو انجام ندهد چرا که به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست.

وی با اشاره به مدیران کل قبلی اداره ورزش و جوانان تاکید کرد: هرکدام از مدیران کل گذشته رفتارهای اخلاقی مخصوص به خودشان را داشتند و تعاملمان با یکدیگر خوب بود، اما هیچکدام رفتارهای عجیب جواهری را نداشتند.

رئیسی با بیان اینکه در صورتی‌که هیئت تکواندو کمبودی دارد جواهری بیاید و دلایلش را به ما بگوید گفت: هیئت پویایی هستیم که به طور کامل روی پای خودمان ایستاده‌ایم و هیچ‌گونه کمکی هم از اداره کل تاکنون دریافت نکرده‌ایم.

وی همچنین با بیان اینکه چندان هم مشتاق حضور شخص جواهری نیستیم، افزود: انتظار داریم وی به وظایف قانونی‌اش عمل کند، سه مرتبه رئیس فدراسیون تکواندو در اصفهان حضور پیدا کرده اما عدم حضور جواهری کم لطفی بسیاری است که نسبت به ما و جامعه تکواندو انجام می‌شود و باید بگویم این روش خود مطرحی که وی از این طریق در پیش گرفته کار صحیحی نیست و حداقل می‌توانست یک تلفن خشک و خالی به ما بزند و دلایلش را بابت عدم حضورش بگوید.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان تاکید کرد: در صورتی‌که جواهری مشکلی با شخص من دارد بهتر است من را عزلم کند اما من باید از مجموعه تکواندو استان دفاع کنم و این موضوع را به وزارت ورزش و جوانان نیز انتقال می‌دهم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول