اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قم:

ملت با تأسی به شهدا حماسه‌ساز 24 خرداد خواهند بود

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: ملت ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد ماه با شهدا پیمانی مجدد می‌بندند که از اهداف مقدس انقلاب پاسداری کنند.

ملت با تأسی به شهدا حماسه‌ساز 24 خرداد خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک سپاه استان قم که در مقر سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: همه رزمندگان و سپاهیان استان قم مفتخر هستند که نام مبارک مولی علی بن ابیطالب(ع) بر سپاه ما حک شده است.

وی افزود: حماسه‌سازان عملیات بیت المقدس که توانستند خرمشهر عزیز را پس از 575 روز اسارت آزاد کنند، پیام آزادی و عزت و نیز نوای ایستادگی و مقاومت را از گلدسته‌های مسجد جامع این شهر به سراسر جهان صادر کردند و به دنیا فهماندند که می‌توان در مقابل ظالمان ایستاد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروز با تمسک به شهدای بزرگ ایران و استان قم و چنگ زدن به حبل‌الله در مقابل طوفان حوادث ایستادگی می‌کنیم گفت: ملت ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر در 24 خردادماه با شهدا پیمانی مجدد می‌بندند که از اهداف مقدس انقلاب پاسداری کنند.

انتهای پیام/78004/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول