اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم مطرح کرد

توسعه شهرستان جم در گرو پرداخت حق آلایندگی صنایع

شهردار جم گفت: توسعه شهرستان جم در گرو پرداخت حق آلایندگی صنایع است و امیدوار هستیم تمام حقوق شهرستان جم پرداخت شود.

توسعه شهرستان جم در گرو پرداخت حق آلایندگی صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد علمداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان جم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و روزبه‌روز شاهد پیشرفت بیشتری نیز هستیم.

وی از همکاری و حمایت تمامی مردم و مسئولین در احقاق حقوق شهرستان و دریافت بخشی از حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده قدردانی کرد و خواستار ادامه روند پیگیری‌ها تا دریافت تمام حقوق حقه شهرستان شد.

شهردار جم تصریح کرد: پس از پیگیری‌های گسترده و تلاش‌های فراوان، بخشی از حقوق قانونی مردم در بحث آلایندگی و ارزش افزوده از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم پرداخت شد، اتفاقی که علاوه بر تاثیرات مادی و معنوی آن بر شهرستان جم، می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات بیشتر مسئولین نفت و گاز با مردم شهرستان و موجب افزایش اعتماد و همگرایی دو سویه نیز شود.

شهردار جم در ادامه خواستار استمرار پیگیری مردم، مسئولین پرتلاش و اصحاب رسانه برای تحقق کامل حقوق شهرستان در بحث عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شد.

علمداری گفت: امیدواریم با استمرار همراهی و تعامل مجموعه نفت و گاز و شرکت پالایش گاز فجر جم با شهرستان، نسبت به پرداخت سایر حقوق قانونی مردم، چون مالیات بر ارزش افزوده سال‌های 87 تا 89 به میزان حدود 60 میلیارد تومان و باقیمانده عوارض آلایندگی به مبلغ 37 میلیارد تومان در سریع‌ترین زمان ممکن، اقدام شود.

وی یادآور شد: بدون تردید پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده توسط صنایع مستقر در شهرستان، می‌تواند در تسریع روند توسعه شهرستان جم از شهرها گرفته تا روستاها، نقشی چشمگیر داشته باشد و امید که با ادامه این روند شاهد استقرار و تثبیت هر چه بیشتر قانون‌گرایی در شهرستان و تسهیل در پرداخت حقوق مردم باشیم.

شهردار جم ابراز داشت: همه باید با همدلی و وحدت و با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت بیشتر در شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول