اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌القدس کردستان:

دولت کارآمد راهبردهای نظام را محقق می‌کند

فرمانده سپاه بیت‌القدس کردستان گفت: راهبردهای نظام زمانی محقق می‌شود که دولتی کارآمد، خدمتگزار و فعال در رأس امور باشد و در عرصه خدمتگزاری و سازندگی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

دولت کارآمد راهبردهای نظام را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در سخنانی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور و پیروی از منویات ولایت فقیه زمینه‌ساز خلق حماسه‌ها و پیروزی‌های بزرگی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: بدون شک عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از بزرگترین عملیات‌ها و پیروزی‌های نیروهای مسلح و بسیج عمومی ملت مسلمان ایران در برابر رژیم بعث عراق و جبهه استکبار بود.

رجبی خاطر نشان کرد: در این عملیات غرور آفرین بیش از 14هزار کیلومتر از خاک میهن اسلامی از چنگ دشمن بعثی آزاد شد و 20 هزار عراقی به اسارت درآمده و بیش از 16هزار نفر از نیروهای دشمن نیز به هلاکت رسیدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: وحدت و همبستگی ملی ایرانیان در دوران هشت سال دفاع مقدس زمینه پیروزی‌های متعددی را فراهم کرد و با تداوم همین روحیه نیز افتخارات و دستاوردهای بزرگی در دوران پس از جنگ نیز عاید ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی شد.

رجبی در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث انتخابات و منویات مقام معظم رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری اشاره کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار کردستان همواره با درک عمیق سیاسی و اجتماعی خود حماسه‌ساز بوده‌اند و این حماسه‌سازی تداوم خواهد یافت.

وی افزود: کردستانی‌های سرفراز با آنکه با سختی‌های متعددی مواجه بوده‌اند و شرایط استان نیز از لحاظ گوناگون ویژه است همواره با ترازی قابل قبول در انتخابات و دیگر حوزه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته‌اند و این مهم را در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هم به همگان نشان دادند.

فرمانده سپاه‌بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: بدون شک کردستان به دلایل مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و ناامنی‌های اوایل انقلاب نسبت به سایر نقاط کشور دارای عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌هایی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید شاهد دمیدن روح سازندگی و خدمت در این استان باشیم.

رجبی خاطر نشان کرد: راهبردهای نظام زمانی محقق می‌شود که دولتی کارآمد، خدمتگزار و فعال در رأس امور باشد و در عرصه خدمتگزاری و سازندگی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون کردستان یکی از استان‌های بسیار امن کشور بوده و شرایط و امکانات لازم برای رشد و تعالی این خطه از میهن اسلامی فراهم است.

انتهای پیام/79006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول