اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

تقدیر امام جمعه جم از استاندار بوشهر در حمایت از مردم این شهرستان

امام جمعه جم از استاندار بوشهر و مدیرعامل پالایشگاه جم در پرداخت حق آلایندگی پالایشگاه جم به این شهرستان و کمک به مردم تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه جم از استاندار بوشهر در حمایت از مردم این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از نشانه‌های انسان مؤمن و مسلمان است و در هر شرایطی باید از گناه دوری کنیم.

وی با تبریک میلاد مولود کعبه افزود: حضرت علی(ع) دارای شخصیتی بزرگ و والاست و بعد از پیامبر اسلام(ص) بزرگترین شخصیت تمام تاریخ بشریت است.

امام جمعه جم به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: در تاریخ دفاع مقدس این عملیات بی‌نظیر بود و امروز به نام روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده است.

گنجی تصریح کرد: کوتاه بودن زمان برای آمادگی نیروها، وسعت بالای منطقه، طولانی بودن زمان عملیات و حجم بالای تلفات و خسارات به دشمن از ویژگی‌های این عملیات بود.

وی اضافه کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر، دشمن بعثی 35 هزار کشته و زخمی و 19 هزار اسیر بر جای گذاشت و آزادسازی خرمشهر نمادی از پیروزی بزرگ در سایه اتحاد و همدلی نیروها بود.

امام جمعه جم بیان کرد: در خلق حماسه سیاسی نیز نیاز به اتحاد و همدلی داریم و در داخل کشور همه باید در راستای وحدت و همدلی گام بردارند.

گنجی ابراز داشت: هر زمان وحدت و همدلی داشته‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم و هر زمان اختلاف وجود داشته مشکل ایجاد شده است و همه باید در مسیر ولایت فقیه برای پیشرفت و سربلندی کشور گام برداریم.

وی در ادامه با تبریک روز پدر گفت: تقدیر و تکریم از پدران وظیفه همه مردم است و در هر شرایطی باید نسبت به تکریم پدران همت کنیم.

امام جمعه جم به آغاز اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف اهمیت زیادی دارد و در واقع 3 روز در مسجد ماندن و عبادت کردن از لحاظ معنوی و ارزشی بسیار مهم است.

گنجی با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات خاطر نشان کرد: نامزدها و طرفداران آنها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خلق شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت آلایندگی شهرستان جم توسط پالایشگاه و با تقدیر از استاندار بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری استاندار و مسئولان پالایشگاه و با تلاش شورای اسلامی و شهرداری جم شاهد پرداخت حق آلایندگی پالایشگاه جم بودیم که امری بسیار مهم است و از مسئولان به ویژه استاندار پرکار و ولایت‌مدار تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول