اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

ولایت‌پذیری در فتح خرمشهر بی‌چون و چرا بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: در فتح خرمشهر و همه بخش‌های دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام ولایت‌پذیری بی‌چون و چرایی داشتند.

ولایت‌پذیری در فتح خرمشهر بی‌چون و چرا بود

مهدی کربلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در فتح خرمشهر تجهیزات ما در مقابل دشمن یک در برابر 20 بود گفت: در چنین وضیعتی کشور به پیروزی بزرگی دست یافت و ایمان رزمندگان این خلأ نظامی را پر کرد.

وی افزود: اخلاص و تبعیت از ولی فقیه و فرمانده کل قوا و وحدتی که بین نیروهای مسلح ایجاد شده بود عامل اصلی پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بیان کرد: رزمندگان در فتح خرمشهر مقاومت جانانه‌ای داشتند و توکل ایشان به خداوند موجب شد پروردگار این پیروزی را به ملت شریف ایران هدیه کند و همانگونه که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

کربلایی درباره میزان اثرگذاری ولایت پذیری رزمندگان در این پیروزی و شکست دشمن بعثی گفت: ولایت پذیری رزمندگان از رهبری بدون چون و چرا بود و این مسئله در تحقق این فتح بزرگ نقش اساسی داشت.

وی روحیه معنوی را از ویژگی‌های بارز در میان رزمندگان دانست و اذعان داشت: شهدا به گردن تمام آحاد جامعه حق دارند و این مسئله مسئولیت ما را سنگین‌ می‌کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید در همه امور اداری، سازمانی و زندگی این نعمت را قدر بدانیم و مردم اگر شغلی در این جامعه دارند مدیون همین شهدا هستند پس لازم است هرکسی در هر جایگاهی که هست به وظایفی که بر عهده دارد به خوبی عمل کند.

انتهای پیام/2258/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول