اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

هیئت‌های مذهبی مهم‌ترین مکان برای تبلیغ حضور باشکوه مردم در انتخاباتند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی از دیرباز مهم‌ترین مکان برای عرصه‌های سیاسی کشور بوده‌اند و اکنون نیز مکانی مناسب برای تبلیغ حضور باشکوه مردم در انتخابات هستند.

هیئت‌های مذهبی مهم‌ترین مکان برای تبلیغ حضور باشکوه مردم در انتخاباتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، ظهر امروز در همایش پرچمداران اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی علاوه بر ارتقای ارزش‌های اسلامی و اعتقادی، در بلوغ و تفکر مردم هم نقش دارند.

وی عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی در خرداد ماه که مهم‌ترین مناسبت‌های ملی و مذهبی در آن وجود دارد، مسئولیت‌‌های بسیاری دارند و باید با توجه به ظرفیت‌های به وجود آمده، بهترین استفاده را در اطلاع‌رسانی در مورد بایدها و نبایدهای انتخابات داشته باشند.

کارگر افزود: نباید افرادی ناصالح با نفوذ در هیئت‌های مذهبی، مردم را در انتخاب فرد اصلح و حضور در سرنوشت خود منحرف کنند چرا که با وجود حساسیت زمانی، هیئت‌های مذهبی مسئولیت دشواری دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد سالروز شکست حصر خرمشهر است که با جانفشانی و ایثار فرزندان این مرز و بوم اتفاق افتاد و شبیه یک معجزه بود.

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: ایام البیض هم فرصت معنوی برای خودسازی است و باید با برنامه‌ریزی، از لحظات این روزهای معنوی بهترین بهره را برد.

وی عنوان کرد: گاهی رفتارهای غیراخلاقی از برخی هیئت‌های مذهبی دیده می‌شود که گاهی این حرف درست و گاهی غلط بوده است، برخی از نیروهای مذهبی وقتی رفتار کوچک غیراخلاقی از آنها سر بزند، دشمنان بهانه جویانه آن را پررنگ می‌کنند، به همین دلیل هر نیروی حزب اللهی باید بیشترین رعایت در مسائل اخلاقی را داشته باشد و بهانه به دست دشمن ندهد زیرا دشمنان با حربه اخلاق به جان معنویت بسیار عمیق و بلند نظام افتاده‌اند.

این مراسم با حضور روسای هیئت‌های مذهبی استان یزد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/2464/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول