اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد امام علی (ع) صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت در قم

جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت به مناسبت سیزدهم رجب و سوم خرداد ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر‌ اهتمام جدی مسئولان ورزش کشور برای توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف کشور، در قم نیز گام‌های مثبت و رو به رشدی برای تحقق این مهم برداشته شده است.

تلاش برای توسعه ورزش همگانی از سوی مسئولان مرتبط این امر در سال‌های اخیر در استان قم موجب شده است تا مردم و شهروندان قمی استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های متنوع ورزش همگانی در مناسبت‌های مختلف سال داشته باشند و مسئولان را نسبت به برنامه‌ریزی بیشتر فرصت‌های جذب مردم به ورزش دلگرم‌تر کرده است و هر روز نیز بر این تلاش افزوده می‌شود.

برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی یکی از بارزترین نمونه‌هایی است که هر زمان در قم استارت آن زده شد مردم قم به خوبی از آن استقبال کردند و این در حالی است که بسیاری از اوقات مردم قم تکرار این چنین برنامه‌هایی را از مسئولان مطالبه می‌کنند.

این موضوع سبب شده است تا سرانه جمعیت فعال در ورزش همگانی استان قم روز به روز افزایش یافته و بدین ترتیب قم یکی از استان‌های پیشگام و پیشرو در تحقق کلام گهربار رهبر فرزانه انقلاب و همچنین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه یکی از مهمترین عرصه‌های اجتماعی یعنی ورزش است.

برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب شده است تا بخش‌های دیگر ورزش همگانی نظیر ورزش صبحگاهی نیز در قم آرام آرام به یک فرهنگ بسیار مهم جا افتاده و در بوستان‌ها و فضاهای تفریحی ورزشی قم فعالیت‌های ورزشی در صبح و عصر با برنامه‌ریزی و نظم بسیار خوبی برگزار شود.

برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی در مناسبت‌های مهم،‌ در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز در حال ادامه یافتن است و به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری قم و هیئت ورزش‌های همگانی این استان در نظر دارند همایشی را با عنوان جشنواره فرهنگی ورزشی ولایت برگزار کنند.

این جشنواره به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و همچنین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان، روز جمعه سوم خرداد ماه از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 13 در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار می‌شود.

در این جشنواره که با ویژه برنامه ورزش صبحگاهی به همراه تجلیل از پیشکسوتان ورزش صبحگاهی و ورزشکاران پیشکسوت همراه است، برنامه‌های متنوع همگانی نظیر جشن پرواز بادبادک‌ها، تیراندازی با کمان، دارت،‌ فوتبال دستی، پینگ پنگ و مسابقات متنوع خانوادگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول