اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

شورای شهر با رهبری و مردم میثاق‌نامه داشته باشند

فرماندار همدان گفت: اعضای شورای شهر با هدف انجام کارهای خالصانه با مردم و رهبری میثاق‌نامه داشته باشند.

شورای شهر با رهبری و مردم میثاق‌نامه داشته باشند

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امسال با نامگذاری حماسه سیاسی وظیفه تک‌تک مردم برای ورود به وادی انتخابات است، افزود: اهمیت این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در این است که این امر منجر به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در داخل کشور و منطقه اثرگذاری خواهند داشت و این اثرگذاری در 24 خردادماه به منصه ظهور خواهد رسید.

فرماندار همدان با اشاره به نقش اعضای شورای شهر و روستا در مدیریت شهری و روستایی اظهار کرد: با افزایش تعداد اعضای شورای شهر همدان از 9 نفر به 15 شورا، این نهاد شاکله جدیدی به خود خواهد گرفت.

وی نخستین وظیفه شوراهای شهر را انتخاب شهردار عنوان کرد و افزود: با انتخاب شهرداری مطلوب از سوی شورای شهر همدان، سیما و منظر شهری نیز به تبع آن تقویت خواهد شد.

قهرمانی‌مطلق خاطرنشان کرد: انتظاری که از شهرداری داریم، تنها ساخت و ساز نیست بلکه در ابعاد اجتماعی و همچنین در برپایی کلاس‌های آموزش شهروندی نیز بسیار تأثیرگذار است.

به گفته وی، شورای شهر در بودجه‌ریزی سالانه شهرداری و نظارت بر نحوه عملکرد و هزینه‌کرد شهرداری‌ها در قالب کمیسیون‌ها جلساتی دارد که نقش‌آفرینی شوراها در این امر بسیار اهمیت دارد.

فرماندار همدان انتخاب اعضای شورای شهر را نشان‌دهنده تفکر و سیاست‌گذاری آن شهر و منطقه دانست و گفت: اعضای شورای شهر به عنوان یک پیشنهاد می‌توانند، هر شش ماه یکبار گزارش عملکردی از روند اقدامات خود به مردم ارائه دهند تا مردم در جریان کارهای اعضایی که خود انتخاب کردند، قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر می‌توانند میثاق‌نامه‌ای با مردم و رهبری برای انجام کارهای خالصانه برای مردم داشته باشند، افزود: آنچه ما انتظار داریم اینکه شورای شهر باید کار خالصانه انجام دهد و در این راستا نیاز به ایجاد زیرساخت در مباحث فرهنگی داریم.

قهرمانی‌مطلق در پایان سخنانش بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و افزود: مردم در 24 خردادماه با لبیک‌گویی به نامگذاری سال از سوی رهبری به عنوان حماسه سیاسی بار دیگر دشمنان ایران اسلامی و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول