اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار کرمانشاه

تعدادی از طرح‌های صنعتی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت

استاندار کرمانشاه با حضور در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان کرمانشاه، تعدادی از طرح‌های صنعتی را مورد بازدید قرار داد و در این راستا دستورات ذیربط را برای حل مشکل این واحدها صادر کرد.

تعدادی از طرح‌های صنعتی کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد مسئولان و مدیران صنعتی استان کرمانشاه را فراخواند و از نزدیک روند اجرایی تعدادی از طرح‌های صنعتی و همچنین طرح‌های صنعتی مشکل‌دار که عمدتاً با مشکل منابع مالی مواجه هستند را مورد بازدید قرار داد.

بر اساس گزارش استانداری، دمیاد در این بازدید با بیان اینکه باید در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی با جدیت اقدام شود، گفت: قولی که به سرمایه‌گذاران در خصوص پرداخت تسهیلات داده می‌شود باید با جدیت به آن عمل شود.

دمیاد افزود: سرمایه‌گذاران بخش صنعت در راستای کمک به افزایش تولید و اشتغال‌زایی گام برمی‌دارند بنابراین مسئولان موظف به حل مشکلات این قشر مؤثر از جامعه هستند.

در این بازدید اعلام شد که مجتمع خدمات فن‌آوری کسب و کار در شهرک صنعتی فرامان که حدود 45 میلیارد اعتبار دارد و در زمینه ارائه خدمات فنی و کارآموزی در این شهرک فعالیت خواهد کرد، به‌زودی افتتاح می‌شود.

طرح‌های تصفیه‌خانه آزمایشگاهی، طرح بیوایمپلنت، مجتمع خدمات فن‌آوری کسب و کار، شرکت آراد غرب تولید سوئیچ سمند، پژو و پراید، شرکت غرب کارتن، کارخانه کاشی و سرامیک و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه عمران و صنایع زاگرس تولید نان صنعتی از جمله طرح‌های صنعتی بودند که مورد بازدید استاندار کرمانشاه و هیئت همراه قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول