اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

در اعتراض به تکروی یک حزب حاکم

معارضان مغربی خواستار استعفای دولت شدند

رئیس یک حزب معارض در دولت مغرب استعفای دولت به دلیل اوضاع سیاسی کنونی در این کشور و برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام را خواستار شد.

معارضان مغربی خواستار استعفای دولت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، صلاح الدین مزوار، رئیس حزب معارض «تجمع ملی برای آزادگان» در مغرب گفت: دولتی که حزب عدالت و توسعه اسلامی  آن را رهبری می‌کند باید استعفای خود را بدهد زیرا در اداره بیشتر امور مملکتی شکست خورده است.

مزوار که وزیر اقتصاد و دارایی کابینه سابق مغرب بوده است افزود: حزب عدالت و توسعه تکروی می‌کند و تصمیمات خود را بدون مشورت و رایزنی با دیگر احزاب تشکیل دهنده دولت اتخاذ می کند.

رئیس حزب تجمع ملی برای آزادگان مغرب تاکید کرد: استعفای دولت ضرورتی جدی است تا مشکل کنونی در داخل دولت به بحران سیاسی منجر نشود و انتخابات پارلمانی زودهنگام برگزار شود.

حزب استقلال مغرب از دو هفته پیش از تصمیم خود برای خروج از کابینه خبر داده است اما یکی از رهبران حزب استقلال دیروز اعلام کرد که در صورتی که دولت نقش این حزب در تصمیم گیری‌ها را بیشتر کند از تصمیم خود برای استعفا صرف نظر می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول