اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال پیام‌های جداگانه صورت گرفت

پیام تبریک سلیمانی و جواهری به باشگاه ماهان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان و رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای کسب مقام نائب قهرمانی تیم اسکواش بانوان را به محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه تبریک گفتند.

پیام تبریک سلیمانی و جواهری به باشگاه ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی کسب مقام نایب قهرمانی تیم اسکواش بانوان فولاد ماهان در رقابت های لیگ برتر اسکواش بانوان محمدرضا محمد جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام‌هایی جداگانه به محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

در پیام مسعود سلیمانی آمده است: تلاش و کوشش در برپایی و مشارکت در برگزاری یک رویداد ورزشی همواره مستلزم خودباوری، تخصص، برنامه‌ریزی و همدلی است.

از آنجا که شالوده ورزش بر اساس اصولی چون دوستی، پهلوانی و مروت بنا شده است، بنابر این مسئولیت در تشکیل، سازماندهی، برگزاری و انجام مسابقات ورزشی کار بسیار خطیر و حساسی است.

بدینوسیله از حضرتعالی که با حضوری تمام قد در سومین دوره لیگ برتر اسکواش سراسر کشور در بخش بانوان اهتمام و توجهی خاص داشتید، تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدوارم با کسب عنوان ارزشمند مقام دوم این دوره از بازی‌ها همواره در خدمت به جامعه ورزش کشور به خصوص این رشته زیبا موفق و سرافراز باشید.

در بخشی از پیام محمد جواهری نیز آمده است: ضمن آرزوی استمرار توفیقات روزافزون برای حضرتعالی و همکاران محترمتان، همچنین عرض تبریک به مناسبت کسب مقام دوم مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان کشور، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود و گروه هماهنگی امور بانوان این اداره کل را به پاس زحمات بی شائبه حضرتعالی که در راستای تحقق اهداف مقدس ورزش بویژه ورزش بانوان این استان داشته‌اید را ابراز نموده ، استمرار توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/63006/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول