اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حرم رضوی غرق در شور و نشاط است

بشارت ای محبان؛ سلطان کرامت آمد

همزمان با سالروز میلاد امام جواد(ع)، حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا(ع) غرق در شور و نشاط است و زمزمه‌های مناجات زائران و مجاوران فضای ملکوتی به این بارگاه منور بخشیده است.

بشارت ای محبان؛ سلطان کرامت آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ماهی قرار داریم که حضرت محمد(ص) می‌فرمایند: ماه رجب، ماه استغفار امت من است؛ پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است.

و حال که در ماه رجب و سالروز ولادت امام جواد(ع) قرار گرفته‌ایم، باید خواسته‌هایمان را از او طلب کنیم؛ از پروردگار زمین و آسمان‌ها

خداوند مهربانی که هرقدر از او بخواهیم، خسته نمی‌شود و هرقدر عطا کند، از اقیانوس بی کران نعمت‌هایش کاسته نمی‌شود.

خدای خوب من، درهای رحمت تو همواره به روی خواهندگانت باز است و دست عطایت گشاده، بندگان تو هر زمان که صدایت کنند، پاسخ می‌دهی و اگر خالصانه آرزو کنند، می‌بخشی. من در پی آن هستم که به اندازه یک عمر از تو طلب کنم.

تو به من آموخته‌ای خواستن و طلب کردن را؛ که همیشه نیکی‌ها را طلب کنم؛ که تنها از تو بخواهم و از غیر تو هیچ نخواهم.

امروز همزمان میلاد با برکت امام جواد(ع) حرم رضوی نیز غرق در شور و نشاط است، زائران و مجاوران در حریم امن رضوی در آخرین روز اردیبهشت ماه گردهم آمده‌اند و مناجات می‌کنند با این امام معصوم در این روزهای ماه رجب المرجب.

شب گذشته همزمان با شب ولادت امام جواد(ع) بارگاه مطهر امام رضا(ع) گلباران شد و امروز.. همه آمده‌اند و دخیل بسته‌اند به بارگاه امام رضایی که بهشت را در صحن و سرایش می‌توان به وضوح دید. امروز آمده‌اند تا به حق فرزندشان جواد(ع) گره‌گشای این همه رنج‌هایشان شوی.

آمده‌اند بگویند یا علی‌بن موسی الرضا(ع) دستانم را بگیر و رهایم مکن.

ما چشم انتظار گوشه نگاهی هستیم که سبک کند این همه غم را، به گنبد و گلدسته‌ات می‌نگرم و پلک‌هایم را می‌بندم. این یک خواب دلنشین است...

انتهای پیام/70005/ش30//ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول