اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرج:

استفاده از دانشجویان در تولید هدف آموزشکده‌های فنی البرز است

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرج گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی یکی از اهداف و برنامه‌های آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان در امر تولید و درآمدزایی است.

استفاده از دانشجویان در تولید هدف آموزشکده‌های فنی البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهناز اکبری ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال در البرز اظهار داشت: به دلیل ماهیتی که آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در امر آموزش دارند لذا می‌توانیم بسیار راحت‌تر از سایر دانشگاه‌ها افراد را جذب بازار کار کنیم.

وی ادامه داد: آموزش‌هایی که این گونه مراکز به افراد می‌دهند قابلیت بسیار بالایی دارد لذا شرکت کنندگان در این دوره‌های آموزشی یا خود تبدیل به یک کارآفرین شده و موجب اشتغال‌زایی می‌شوند و یا بسیار راحت‌تر جذب بازار کار خواهند شد.

این مسئول افزود: افراد شرکت کننده در این آموزشکده دروسی را که می‌گذارند بیشتر به صورت کارگاهی و عملی است بنابراین این دانشجویان به شکل یک نیروی مهارتی تربیت می‌شوند.

وی آموزش مهارت‌های شغلی در بین سطوح تحصیلی را در جهت کارآمد کردن افراد بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تحقق این امر متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان پنجه‌های کارآمد است و افراد می‌توانند با آموزش‌های مهارتی در بین سطوح تحصیلی علاوه بر تحصیل در مقاطع بالاتر به اشتغال بپردازند.

در ادامه این نشست معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز طی سخنانی فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای جوانان در البرز را مهم ارزیابی کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده امسال باید بیش از 56 هزار شغل در البرز ایجاد شود.

هومن نادری اظهار داشت: این میزان اشتغال سهمیه امسال استان البرز است که بیشتر در زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات خواهد بود.

وی استفاده از نیروهای جوان و خلاق را در عرصه کسب و کار مهم خواند و افزود: استفاده از توان و ظرفیت‌های نیروهای جوان می‌تواند در آبادانی و پیشرفت کشور بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول