اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی شهرداری منطقه 10 شیراز

مشکلات شهروندان گویم و دوکوهک برطرف می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شیراز گفت: با راه‌اندازی شهرداری منظقه 10 در شیراز، مشکلات شهروندان ساکن در گویم و دوکوهک با سرعت بیشتری برطرف می‌شود.

مشکلات شهروندان گویم و دوکوهک برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، حمیدرضا اسماعیلی در حاشیه جلسه هماهنگی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و نمایندگان مردم گویم و دوکوهک با محوریت بررسی و حل مشکلات شهروندان در این مناطق اظهار داشت: با توجه به الحاق روستاهای گویم و دوکوهک به شهر شیراز دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز با تلاش مضاعف به مردم شریف این مناطق خدمت‌رسانی شایسته‌ای را دارند.

وی گفت: بر اساس تصمیمات اولیه در حال حاضر شهرداری منطقه شش در گویم و دوکوهک به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند و در آینده‌ای نه چندان دور و با راه‌اندازی شهرداری منطقه 10 شیراز ضمن گسترش خدمات شهری، شاهد روند رو به رشد حل مشکلات و مسائل شهروندان در گویم و دو کوهک هستیم.

اسماعیلی همچنین به پیگیری‌های فرمانداری شیراز اشاره کرد و گفت: در مورد راه‌اندازی منطقه 10 شهرداری در شیراز فرمانداری از طریق شهرداری و شورای شهر شیراز موضوع را پیگیری می‌کند و امیدواریم در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم تلاش‌هایی صورت گیرد تا مشکلات مردم و شهروندان با پیگیری و سرعت بیشتری حل و فصل شود.

معاون عمرانی فرماندار شیراز همچنین در مورد ساخت‌وسازهای خارج از طرح هادی در مناطق گویم و دوکوهک عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده مقرر شد شهرداری با انتخاب مشاور ذی‌صلاح نسبت به تهیه طرح جامع در این مناطق و الحاق آن به محدوده قانونی شهر شیراز بر اساس مقررات در اسرع وقت اقدام کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود، از آغاز عملیات عمرانی، زیرسازی، جدول‌گذاری، احداث پارک محله‌ای و آسفالت معابر در گویم و دوکوهک خبر داد و بیان کرد: کارگروه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای گویم و دوکوهک به صورت ماهانه جلساتی را برای رفع مشکلات برگزار می‌کند و اجرای مصوبات این جلسات و رفع مشکلات را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول