اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی مطرح کرد

پرداخت ماهانه 60 میلیارد ریال به بازنشستگان خراسان شمالی

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی از پرداخت ماهیانه حدود 60 میلیارد ریال به بازنشستگان تأمین اجتماعی در قالب تعهدات بلند مدت خبر داد.

پرداخت ماهانه 60 میلیارد ریال به بازنشستگان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تأمین اجتماعی، محمود تمنانلو در مراسم تقدیر از بازنشستگان و خردمندان تأمین‌اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار کرد: پرداخت ماهیانه این مبلغ موجب گردش مالی مناسب در اقتصاد و کمک به توسعه عدالت اجتماعی در استان شده است.

وی تلاش به منظور ارتقاء جایگاه و منزلت بازنشستگان در جامعه و بهبود وضع معیشتی مستمری‌بگیران را جزو اولویت‌های مدیرعامل و مدیران تأمین‌اجتماعی دانست.

تمنانلو افزود: خراسان شمالی دارای 102 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی و تعداد هشت هزار و 950 نفر مستمری‌بگیر است که با احتساب خانواده‌های آنان نزدیک به 345 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات و تعهدات سازمان در استان استفاده می‌کنند.

طی این مراسم که به همت اعضاء هیئت مدیره کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی شهرستان اسفراین و با همکاری تأمین‌اجتماعی برگزار شد، از جمعی از فرهیختگان جامعه بازنشستگان شهرستان اسفراین و همسران و دختران بازمانده بیمه شده نمونه ولایتمدار فاطمی با اهداء لوح یادبود و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول