اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان قم:‌

مسئولان قم پشتیبان آمرین به معروف هستند

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حمایت از آمرین به معروف اظهار داشت:‌ مسئولین استان قم پشتیبان آمرین به معروف هستند و به آنان افتخار می‌کنند.

مسئولان قم پشتیبان آمرین به معروف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاظم مجتبایی عصر امروز در مراسم آغاز رزمایش پیروان مولا امیرالمومنین اظهار کرد:‌ جمعیت حاضر در این رزمایش از واحدهای مختلف پلیس و افراد فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر هستند و این رزمایش با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را موجب جلب رضایت مردم دانست و افزود:‌ دشمنان کشور به مختل کردن فضای اجتماعی کشور دل بستند و آنها پس از آنکه در جنگ هشت ساله و شرارت‌ها در سطح کشور به نتیجه نرسیده‌اند،‌ به این رفتار رو آوردند و به دنبال به هم ریختن اخلاق دینی در سطح جامعه هستند.

وی با اشاره به وحدت بین نیروی انتظامی و مردم گفت:‌ برگزاری این رزمایش وحدت بین پلیس و مردم را نشان می‌دهد. ما در کنار هم قرار گرفتیم تا به دشمنان بفهمانیم مردم کشور و مردم قم هوشیار هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان ارزش‌های اخلاقی را مورد هجوم قرار دهند.

مجتبایی با بیان اینکه این رزمایش به تناسب موقعیت و زمان در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود اضافه کرد:‌ روحانیت در این حرکت پرچمدار هستند و قم نخستین استانی خواهد بود که دشمن را در عرصه اجتماعی مایوس می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم تندروی و سستی‌ در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را سبب سوء‌ استفاده دشمنان دانست و افزود:‌ هر چه اخلاص و اطلاعات ما در این زمینه بیشتر باشد اثرگذاری حرکت ما بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول