اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جامعه ورزش

قهرمانان آسیایی پاورلیفتینگ گیلان تجلیل شدند

قهرمانان آسیایی پاورلیفتینگ گیلان با حضور جامعه ورزش استان در رشت تجلیل شدند.

قهرمانان آسیایی پاورلیفتینگ گیلان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی پاورلیفتینگ استان در مجموعه ورزشی شهید عضدی این شهر، اظهار کرد: پیشکسوتان ورزش این استان در رقابت‌های آسیایی مدال کسب کردند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

محمد بابایی ادامه داد: جوانان باید از این پیشکسوتان الگوبرداری کنند زیرا موفقیت ورزشکاران پیشکسوت گیلانی در رقابت‌های آسیایی نشان از جایگاه بالایی ورزش در استان دارد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: گیلانیان در سی‌امین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در خوزستان موفق به کسب مدال‌های مختلف شدند.

محمد ذات‌پرور افزود: تمام ورزشکاران با هزینه شخصی خود در این دوره از مسابقات حضور یافتند و برای کشور و استان افتخارآفرینی کردند.

به گفته وی، در رده سنی پیشکسوتان مجید ذات‌پرور در وزن 93 کیلوگرم، علی عبدالله‌زاده در وزن 74 کیلوگرم و حیدرعلی ثاقب در وزن 66 کیلوگرم از گیلان مدال طلا کسب کردند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام گیلان اذعان کرد: محمدابراهیم موثقی در وزن 74 کیلوگرم، مجید اسدی در وزن 59 کیلوگرم و علیرضا ستوده در وزن 59 کیلوگرم مدال نقره را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان نیز سالار مجدی از گیلان در وزن 74 کیلوگرم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مدال طلا را به گردن آویخت.

به گفته ذات‌پرور، سید احمد احمدزاده در وزن 66 کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان و سیامک زاهدی در وزن 105 کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتند.

وی یادآور شد: شهریار مهریزی از گیلان مربی تیم ملی در رقابت‌های مذکور بود.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول