اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون بازنشستگان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد

اعزام بیش از 200 بازنشسته بوشهری به عتبات عالیات

مدیرکانون بازنشستگان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 400 نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و این کار تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه بیش از 200 نفر از خانواده‌های بازنشستگان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

اعزام بیش از 200  بازنشسته بوشهری به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدمحمد مهدی حبیبی ظهر امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان جهاد و شهادت سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه بازنشستگان جدا از شاغلین نیستند و بازنشستگی در سپاه معنی و مفهوم ندارد، اظهار داشت: تلاش برای خدمت به بازنشستگان و کمک در رفع مشکلات آنها تلاشی مقدس است.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع بازنشستگان سپاه افزود: ما همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به امورات بازنشستگان عزیز به کار گرفته‏ایم و تا جایی که امکانات، بودجه و قوانین اجازه می‏دهند در خدمت‏رسانی به بازنشستگان تلاش خواهیم کرد.

وی بازنشستگان را ذخیره‌های انقلاب برشمرد و یادآورشد: امروز نیز بازنشستگان آمادگی کافی را برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

حبیبی یادآور شد: سپاه یک سازمان کاملا نیرو محور است و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بازنشستگان نیز اعضای وابسته به سپاه محسوب می‌شوند.

وی به 14 خرداد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، قیام خونین 15  خرداد و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: برگزاری همه آنها موجب تقویت نظام مقدم جمهوری اسلامی خواهد بود.

حبیبی ادامه داد: سپاه امروز پاسداران بازنشسته را از خود می‌داند و به همین دلیل برنامه‌های متنوع و مختلفی در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و ورزشی تدارک دیده است و این یکی از ماموریت‌های سپاه که در حال اجراست.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: پاسداران بازنشسته در کنار پاسداران و کارکنان سپاه همچون گذشته گوش به فرمان ولی زمان حضرت امام خامنه‌ای هستند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط حضرت امام خامنه‌ای افزود: هر کس به اندازه توان می‌تواند در خلق حماسه بزرگ اقتصادی نقش آفرینی کند و حداقل کاری که همه ما می‌توانیم انجام دهیم، خرید کالاهای ایرانی و تولید داخلی که خود کمکی به اقتصاد کشور خواهد بود.

حبیبی به حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین حماسه سیاسی سال 1392 برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که به فرموده امام خامنه‌ای انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است، بنابراین مردم همیشه در صحنه که با حضور گسترده خویش همواره در عرصه‌های گوناگون مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان زده‌اند و در 24 خرداد نیز حماسه‌ای سیاسی خلق خواهند کرد که در تاریخ بی نظیر خواهد بود.

وی افزود: 400 نفر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و این کار تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه بیش از 200 نفر از خانواده‌های بازنشستگان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی گفت: به هر یک از فرزندان بازنشستگان سپاه که قصد ازدواج داشته باشند مبلغ 50 میلیون ریال وام ازدواج پرداخت می‌شود.

حبیبی به بحث کارآفرینی و اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: یکی از عمده مشکلات جامعه ما بحث اشتغال جوانان است.

وی اضافه کرد: در سال 91 با رایزنی‌هایی که با منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، استانداری بوشهر و با کسانی که نقشی در اشتغال داشتند، انجام دادیم بیش از 340 نفر از فرزندان بازنشستگان سپاه جذب کار شدند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول