اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

مصرف روزانه 60 میلیون لیتر بنزین در کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه 60 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‏شود که این میزان، معادل یک تن طلاست.

مصرف روزانه 60 میلیون لیتر بنزین در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏رسانی دفتر نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا خسروی امروز اظهار داشت: روزانه 60 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‏کنیم که معادل یک تن طلاست.

وی تصریح کرد: این در حالی است که سالانه دو تا 5/2 تن طلا در کشور استخراج می‏کنیم، اما تمام این ذخایر مصرف می‏شود و باید برای ذخیره کردن این منابع فکر کنیم تا بتوانیم استفاده بهینه داشته باشیم.

خسروی با اشاره به اینکه انتخابات اعتبار ملی و اعتماد ملی را به همراه دارد، تصریح کرد: این مردم هستند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد می‏کنند و با حضور گسترده پای صندوق‏های رأی و صحنه‏های مختلف سیاسی به نظام اسلامی اعتبار می‏بخشند.

وی اضافه کرد: این حضور مردم شرایط جهان و جامعه را تغییر می‏دهد و تمام معادلات دشمنان و توطئه‏های آنها را خنثی می‏کند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما همیشه و در همه صحنه‏ها حماسه‏ساز بوده‏اند.

خسروی ادامه داد: این‌که در زمینه اقتصاد مقاومتی عده‏ای می‏گویند، مردم کمربندهایشان را ببندند اشتباه است، مسئولان باید کمر همت ببندند و برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/2249/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول