اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سقز عنوان کرد

برکات سفر رهبری به کردستان زمینه‌ساز توسعه استان

امام جمعه سقز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و شهرستان سقز را نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواند و با غیرقابل توصیف کردن برکات این سفر، آن را زمینه‌ساز شکوفایی و توسعه استان دانست.

برکات سفر رهبری به کردستان زمینه‌ساز توسعه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به شهرستان سقز گفت: وحدت زمینه‌ساز توسعه است و این مهم از خواسته‌های تمامی مردم و مسئولان است.

وی از حضور حماسی مردم مناطق مختلف کردستان در استقبال از رهبر و پیشوایشان، آن را نشانه علاقه و پایبندی مردم منطقه به ولایت و رهبری دانست.

امام جمعه سقز انتخابات را بزرگ‌ترین صحنه حضور حداکثری مردم و ملت شریف ایران در میدان برای پوچ کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و انتخاب فرد اصلح از وظایف خطیر همگانی مردم است.

وی سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و شهرستان سقز را نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان خواند و با غیرقابل توصیف کردن برکات این سفر، آن را زمینه‌ساز شکوفایی و توسعه استان دانست.

در این همایش فرماندار شهرستان سقز با تبریک سالروز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهرستان سقز گفت: سفر پرخیر و برکت معظم‌له نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان است و برکات این سفر از جهات متنوع قابل بحث و بررسی است.

نادر فخری با اشاره به برکات سفر تاریخی، افزایش میل به سرمایه‌گذاری در کردستان توسط سرمایه‌گذاران خارج از استان، تغییر نگاه و نگرش مردم ایران و بازتاب گسترده تشریف‌فرمایی هشت روزه در کردستان و استقبال بی‌نظیر و گسترده مردم را از جمله دستاوردهای مادی و معنوی این سفر عنوان کرد.

وی اختصاص اعتبارات ویژه در قالب کالاهای اساسی و کمک به محرومان و نیازمندان را از جمله دستاوردهای معنوی سفر رهبری به کردستان برشمرد و سپس به دستاوردهای سفر معظم‌له به سقز و تشریح 135 پروژه با اعتبار بالغ بر 518 میلیارد و 826 میلیون ریال پرداخت.

فخری مهم‌ترین تأثیر سفر مقام معظم رهبری به کردستان را زدوده شدن نگرش ناامنی از این استان عنوان کرد و افزود: با این سفر ارزشمند امنیت حاکم بر کردستان به صورت علنی جلوه‌گر شد و پس از آن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و گردشگری در استان رشد قابل توجهی یافت.

وی در ادامه به بحث اهمیت انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و خواستار رعایت قانون توسط داوطلبین و مجریان برگزاری انتخابات شد.

فخری تلاش اداره‌ها برای بسترسازی در زمینه حضور گسترده مردم را خواستار شد و تصریح کرد: امروز در شهرستان شاهد شور و نشاط و شعور انتخاباتی هستیم و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی شرکت پرشور در ‌انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی و تبلور حماسه سیاسی دانست و گفت: ‌نقش مردم در تعیین سرنوشت در نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فخری در پایان تعامل بین هیئت نظارت، ‌اجرایی و ناظران شورای نگهبان را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که با این تعامل خوب و برنامه‌ریزی منسجمی که برای سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی امکانات سخت‌افزاری صورت گرفته است انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/79010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول