اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی خبر داد

مهاجرت معکوس آذربایجانی‌ها از شهرها به روستاها

مدیرکل روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی از معکوس شدن مهاجرت از شهرها به روستاها خبر داد.

مهاجرت معکوس آذربایجانی‌ها از شهرها به روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد حسینی ظهر امروز در همایش مشترک دهیاران، فرمانداران، بخشداران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستانهای اهر، کلیبر، ورزقان، سراب و خداآفرین که با حضور 10 مدیرکل استانی در اهر برگزار شد از اهتمام ویژه دولت به عمران و آبادانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق روستایی خبر داد.

وی اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی بالاخص منطقه ارسباران با جاذبه‌های بالقوه گردشگری، ظرفیت‌های کشاورزی و دامی یکی از مناطقی است که می‌تواند در ارتقاء توانمندی‌های منطقه برای اشتغال پایدار از مهاجرت موثر باشد.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر ذائقه مردم به مصرف گوشت سفید و ماهی و موقعیت مناسب آب و هوایی ایجاد مجتمع‌های پرورش ماهی در مناطق روستایی می‌تواند گامی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باشد.

مدیرکل امور روستایی استانداری در قسمتی دیگر از سخنان خود ارائه ساز و کارهای لازم برای آموزش‌های عمومی برای مدیریت بر ساماندهی پسماند روستایی با مشارکت و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی تأکید کرد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این همایش را دریافت نقطه نظرات مردمی، بیان مسائل و مشکلات روستاها به صورت چهره به چهره با مسئولان برشمرد.

دراین همایش مدیرکل محیط زیست، شرکت گاز، راه و شهرسازی، توزیع برق، سازمان آب، آبفای روستایی، بنیاد مسکن، ثبت اسناد، دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل امور روستایی، فرمانداران اهر، کلبیر و بخشداران هوراند، سراب و خداآفرین حضور داشتند که به صورت رودر رو دهیاران و نمایندگان شوراهای شهرستان مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول