اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان خبر داد

کسب عنوان مقام سوم توسط همدان در مسابقات آفرود

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: تیم همدان در مسابقات آفرود جام خلیج فارس موفق به کسب رده سوم رقابت‌ها شد.

کسب عنوان مقام سوم توسط همدان در مسابقات آفرود

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره مسابقات آفرود جام خلیج فارس اظهار داشت: این مسابقات در چهار رده کلاسی چهار سیلندر، شش سیلندر، هشت سیلندر و آزاد برگزار شد.

وی افزود: حمیدرضا طهماسبی در کلاس چهار سیلندر موفق به کسب رتبه اول و رضا سبحانی در کلاس شش سیلندر در رتبه سوم ایستاد که در مجموع نتایج تیمی تیم همدان بعد از استان‌های قزوین و مرکزی در رتبه سوم قرار گرفت.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان درباره شرایط رشته آفرود در همدان بیان کرد: پیست آفرود همدان سال گذشته احداث شده و تنها به استانداردسازی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اگر به این رشته رسیدگی شود دیگر شاهد این نخواهیم بود که ایرانی‌های داخل کشور با هزینه‌های فراوان به کشورهای منطقه بروند و از فضای ورزشی سایر کشورها استفاده کنند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: این کار خود باعث درآمدزایی و جذب سرمایه‌گذاری داخلی در این رشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدامات لازم و منابع مالی در راستای استانداردسازی این پیست انجام شود در سال جاری میزبان مسابقات قهرمانی کشور آفرود در همدان خواهیم بود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با اشاره برنامه‌های هیئت در سال جاری اظهار کرد: پیگیری برای فنس‌کشی پیست، احداث پیس موتور ریس، احداث پیست ماشین‌های رادیوکنترل و فعال کردن رشته کارتینگ با توجه به پیست جزیره شادی و شهربازی رنگین کمان است.

وی تأکید کرد: همچنین درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در رشته موتور کراس را داده‌ایم.

روحی با درخواست از مسئولان گفت: از استاندار همدان، شهرداری، شورای شهر و بخش خصوصی برای احداث زیرساخت‌های این رشته ورزشی کمک می‌خواهیم.

گفتنی است؛ مسابقات آفرود (خودروهای دو دیفرانسیل) جام خلیج فارس با شرکت استان‌های قزوین، همدان، کردستان، البرز، تهران، قزوین در بوستان گردوی شهر اراک به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/89018/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول