اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم اعلام کرد

برگزاری ورک‌شاپ‌های آموزشی نمایش‌نامه نویسی در طرح اوقات فراغت

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم از برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی نمایش‌نامه نویسی با هدف ارتقاء سطح کیفی و علمی هنرهای نمایشی در انجمن هنرهای نمایشی استان قم خبر داد.

برگزاری ورک‌شاپ‌های آموزشی نمایش‌نامه نویسی در طرح اوقات فراغت

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی در سال جاری اظهار کرد: برگزاری ورک‌شاپ نمایش‌نامه نویسی، برگزاری چهارمین دوره مسابقه نمایش‌نامه نویسی و برگزاری کارگاه نمایش‌نامه‌‌خوانی از جمله برنامه‌های این انجمن در سال جاری است.

وی با بیان اینکه از تولید نمایش در انجمن هنرهای نمایشی استان قم حمایت می‌شود تصریح کرد: در تلاش هستیم با حمایتی که از سوی مسئولان از تولید نمایش به عمل می‌آید هر ماه چند نمایش را در سالن‌های نمایش به روی صحنه ببریم.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم به برنامه‌هایی که این انجمن برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پیش‌بینی کرده است اشاره و ابراز کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی نمایش‌نامه ‌نویسی، کارگردانی و بازیگری برای جوانان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که این انجمن برای تابستان سال جاری در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای یک روزه برای دیدن نمایش‌ در تهران برای علاقه‌مندان به این هنر و هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی از دیگر برنامه‌هایی است که در تابستان سال جاری انجام می‌شود.

ابوذر در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین مشکل پیش روی انجمن هنرهای نمایشی استان قم اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته هیچ حمایت مالی از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد از تولید نمایش در استان قم صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به صورت ویژه از تولید نمایش در استان قم حمایت کرد گفت: بیش از 100 میلیون تومان اعتبار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای حمایت از تولید نمایش در استان اختصاص یافت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم با تاکید برداینکه هنوز بودجه انجمن هنرهای نمایشی استان قم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص نشده است خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه‌ای مناسب به تولید آثار با کیفیت و ارتقاء سطح علمی نمایش در استان قم اقدام کنیم.

انتهای پیام/78005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول