اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره ارشاد اسلامی همدان خبر داد

رقابت 45 نمایشنامه در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از رقابت 45 نمایش‌نامه در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان خبر داد.

رقابت 45 نمایشنامه در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی همدان از فردا خبر داد و افزود: همزمان با روز جهانی تئاتر و جشن اردیبهشت اهالی تئاتر، این جشنواره نیز کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو روز کار خود را دنبال می‌کند، افزود: در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی 45 نمایشنامه به دبیرخانه استان رسیده است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: در سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی، آثار ارسالی با برخورداری از رشد مناسب، حدود سه برابر سال 91 بوده است.

وی اضافه کرد: در دو روز پایانی هفته جاری، جشنواره نمایشنامه‌خوانی در سالن پلاتو مجتمع بوعلی سینا برگزار شده و شرکت‌کنندگان آثار خود را در حضور داوران ارائه می‌کنند.

فیض‌منش یادآور شد: روز پنج‌شنبه و در جشن اردیبهشت تئاتر همدان، از برترین‌های سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیز تقدیر می‌شود.

وی در پایان سخنانش در خصوص آغاز به کار نخستین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همزمان با اردیبهشت تئاتر همدان اظهار کرد: بر این اساس در صورت حضور مسئولان و مهمانان دعوت شده از وزارت ارشاد و مرکز هنرهای نمایشی در همدان، نخستین نشست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان به منظور انجام هماهنگی این رویداد بزرگ فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول