اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه یاسوج صورت گرفت

برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در سایه بی‌توجهی مسئولان

سومین دوره سازه‌های ماکارونی دانشگاه یاسوج در حالی برگزار شد که استقبال گرم دانشجویان از سوی اساتید گروه عمران این دانشگاه با سردی جواب داده شد به طوری که هیچ استادی در این مسابقه علمی شرکت نکرد.

برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی در سایه بی‌توجهی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شد.

هر چند این مراسم ‌با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد، ‌اما هیچ‌کدام از اساتید دانشگاه یاسوج در این مسابقه علمی پرهیجان شرکت نکردند‌ که دلخوری دانشجویان را فراهم ساخت.

یکی از این دانشجویان در این باره به خبرنگار فارس گفت: دانشجویان با هزینه‌های شخصی و با انگیزه زیاد ماه‌ها برای ساختن یک سازه وقت و انرژی می‌گذارند ولی اساتید حتی حاضر نیستند در چنین مراسمی حضور پیدا کنند.

مدیر دانشجویی دانشگاه یاسوج در حاشیه این مسابقه علمی اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در راستای توانمندسازی مهندسان عمران بسیار مؤثر است و معاونت فرهنگی این دانشگاه حمایت‌های لازم را از چنین برنامه‌هایی به عمل آورده است.

سید محمدصادق قائمی افزود: دانشگاه‌ یاسوج، گچساران و یزد برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که در نهایت دانشگاه‌های یزد و گچساران حضور پیدا نکردند و این مسابقات با شرکت هشت تیم از انجمن علمی عمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات هر ساله در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شوند و دانشجویان در یک رقابت علمی داشته‌ها و اندوخته‌های تئوری خود را به صورت کاربردی و عملی به کار می‌گیرند.

گفتنی است دانشجویان انجمن علمی عمران دانشگاه یاسوج از کمبود امکانات مورد نیاز این مسابقات گلایه داشتند و گفتند که پایه مخصوص واگذاری وزن برای سنجش تحمل بار سازه‌های ماکارونی را نیز در اختیار نداشتیم و انتظار ما از مسئولان بسیار بیشتر از این‌ها است.

به گزارش فارس در پایان این مسابقات که با حضور داوران و معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج برگزار شد گروه‌های برتری که سازه آن‌ها بیشترین بار را تحمل کرد، شناسایی شدند.

انتهای پیام/82005/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول