اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسعود رایگان در گفت‌و‌گو با فارس:

حوزه سینما تغییر کیفی مطلوبی نسبت به قبل از انقلاب داشته است

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تغییر کیفی مطلوبی نسبت به قبل از انقلاب در حوزه سینما صورت گرفته و تفاوت سینمای الان با سینمای قبل از انقلاب، وجود افراد تحصیل‌کرده در این حوزه است.

حوزه سینما تغییر کیفی مطلوبی نسبت به قبل از انقلاب داشته است

مسعود رایگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: اطلاعاتم در مورد تئاتر کرمانشاه به یک نمایش با عنوان «خون و ماتیک» مرتبط است که به ‌نظرم نمایش خوبی بود.

رایگان ادامه داد: استاد بنی‌عامریان، جعفری و مرحوم پدرم که نمایش‌نامه‌های رادیو را می‌نوشت، از شخصیت‌هایی بودند که به ‌یاد دارم قبل از انقلاب در کرمانشاه در عرصه تئاتر فعال بودند.

وی با بیان اینکه چندین نمایش‌نامه را پدرم در کرمانشاه کارگردانی کرد که کارهای خوبی بودند؛ کرمانشاه را یکی از شهرهای فرهنگی ایران زمین عنوان کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: نخستین بار کار بازیگری من از پیش‌پرده‌خوانی شروع شد و در سن 9 سالگی در کرمانشاه به‌ روی صحنه رفتم.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: تفاوت سینمای الان با سینمای قبل از انقلاب، وجود افراد تحصیل‌کرده در این حوزه است.

وی با بیان اینکه در بازیگران قبل از انقلاب هم افراد بااستعدادی وجود داشت، افزود: هنرمندان خوبی داشته و داریم که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

به گفته رایگان، بازیگری یک حرفه است و باید مورد قبول قرار بگیرد و پیشرفت افراد به شرایط و موقعیت‌ها بستگی دارد.

رایگان تصریح کرد: ممکن است گفته شود یک بازیگر با رابطه وارد سینما شده، اما این دلیل نمی‌شود که همه بازیگران با رابطه به سینما راه پیدا کرده باشند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان تاکید کرد: خواستن، توانستن است و جوانان کرمانشاهی می‌توانند بازیگران خوبی باشند.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول