اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمایت مالی منافقین از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای در عراق

منابع آگاه از حمایت مالی گروهک تروریستی منافقین از برخی شبکه‌های ماهواره‌‌ای در عراق خبر دادند و گفتند که پس از اثبات این مسئله، مجوز فعالیت شبکه‌های مذکور لغو خواهد شد.

حمایت مالی منافقین از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای در عراق

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «اشرف‌نیوز»، یک منبع آگاه فعال در هیئت رسانه‌ها و ارتباطات از اقدام برخی گروه‌های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین از برخی شبکه‌های عراقی خبر داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: شبکه‌های عراقی «البغدادیة»، «الشرقیة»، «الشرقیة نیوز»، از سوی گروهک منافقین و برخی گروه‌های تروریستی، حمایت مالی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، هیئت رسانه‌ها و ارتباطات، پس از دریافت این اطلاعات یک کمیته برای بررسی میزان صحت این گزارش تشکیل داد. زیرا اطلاعاتی ارائه شده بود که نشان می‌داد، برخی شبکه‌های دارای مجوز پخش با منافقین همکاری می‌کنند. به همین دلیل قرار است تصمیماتی درباره این شبکه ها گرفته شود و مجوز فعالیت هر رسانه‌ای که امنیت ملی عراق را نشانه گرفته باشد، لغو خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول