اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ارشاد البرز خبر داد

پایان داوری آثار جشنواره «اردیبهشت شعر» البرز

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: مراحل داوری آثار ارائه شده به جشنواره «اردیبهشت شعر» البرز پایان یافته است.

پایان داوری آثار جشنواره «اردیبهشت شعر» البرز

مجتبی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در راستای حمایت از فرهنگ و هنر غنی کشورمان کارهای خوبی در استان البرز طی سال‌های اخیر انجام شده که یکی مهمترین برنامه‌های ما برگزاری جشنواره «اردیبهشت شعر» است.

وی تصریح کرد: این جشنواره سال گذشته برگزار و طی مراسمی ضمن ارائه هنر شاعران و هنرمندان شرکت کننده، از برگزیدگان تقدیر شد و خوشبختانه امسال نیز این جشنواره را با افزایش کمی و کیفی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مراحل اجرایی دومین جشنواره «اردیبهشت شعر» در استان البرز از اسفند ماه سال گذشته با فراخوان عمومی در چند بخش از جمله شعر کلاسیک، شعر نیمایی، شعر آیینی و بالاخره اشعار طنز آغاز و آثار در اختیار هیئت داوران قرار گرفته است.

*ارائه بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «اردیبهشت شعر» البرز

ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از دومین دوره جشنواره صورت گرفت و بیش از یک هزار اثر از سوی هنرمندان جوان به دبیرخانه ارسال شده است.

وی بیان داشت: هیئت داوران پس از بررسی آثار ارائه شده 162 اثر را انتخاب کردند که عبارت است از 50 اثر در حوزه شعر کلاسیک، 47 شعر نیمایی، 35 شعر آئینی، 15 شعر طنز و بالاخره 15 جلد کتاب مرتبط با موضوعات جشنواره و در مراسم اختتامیه برخی از آثار برگزیده توسط هنرمندان قرائت و به آنها جوایزی نیز اهدا می‌شود.

ابراهیمی در پایان اعلام کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی اردیبهشت ماه به سر می‌بریم، تمام مقدمات برای برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره «اردیبهشت شعر» البرز در این ماه انجام شده و مراسم اختتامیه در روز سی‌ویکم اردیبهشت ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول