اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مسعودی خمینی:

بیداری اسلامی با حمله به منزل شیخ عیسی قاسم خاموش نمی‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب منزل شیخ عیسی قاسم و امثال وی مانند دست و پا زدن پس از ذبح است زیرا این بیداری با این امور خاموش‌ناشدنی است.

بیداری اسلامی با حمله به منزل شیخ عیسی قاسم خاموش نمی‌شود

آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی خمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن حمله مزدوران آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته در قرن اخیر نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهبری امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی خاموش‌ شدنی نیست گفت: تخریب منزل شیخ عیسی قاسم و امثال وی مانند دست و پا زدن پس از ذبح است زیرا این بیداری با این امور خاموش‌ناشدنی است و با این امور نمی‌توان آن را کنار زد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اکنون مردم می‌خواهند ظلم را از بین ببرند بنابراین تمام ملت مسلمان وظیفه دارند که نسبت به این بیداری اسلامی کوتاه نیایند و هر چه از دستشان می‌آید از نظر عملی، فکری و از جهات دیگر انجام دهند.

وی عنوان داشت: در برابر همه شهدا، شکنجه‌ها و زندان‌ها این بیداری اسلامی ارزش دارد و لازم است در این رابطه خود را وقف کرده و وفا داشته باشیم.

مسعودی خمینی یادآور شد: محکوم کردن این واقعه درست است ولی باید به طور عملی به دنبال این قضیه باشیم و از نظر فکری و غیر فکری این امور را حمایت کنیم تا بیداری اسلامی بتواند پیشرفت کند و عقب‌نشینی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی تنها اختصاص به شیعه یا سنی ندارد گفت: در این بیداری شیعه و سنی بیدار شده و اگر در منطقه مشاهده می‌شود که عده‌ای علیه اسلام و شیعه قیام کردند آنها مسلمان نیستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این اقدامات گفت: آنها منافع خود را پیگیری می‌کنند و برای منافع شخصی خود دست به هر کاری می‌زنند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول