اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کجور خبر داد

خسارت 500 میلیون ریالی تگرگ به مزارع و باغ‌های کجور

رئیس جهاد کشاورزی کجور گفت: بارش تگرگ 500 میلیون ریال خسارت به مزارع و باغ‌های کجور وارد کرد.

خسارت 500 میلیون ریالی تگرگ به مزارع و باغ‌های کجور

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، حسین مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کجور گفت: بارش شدید تگرگ در روزهای اخیر در بخش کجور موجب وارد شدن خسارت جدی به باغ‌ها و مزارع کشاورزان این منطقه شده است.

وی افزود: بارش تگرگ که موجب جاری شدن قابل توجهی از آب نیز شده بود به روستاهای مختلف خسارت وارد کرد که در این بین  مزارع و باغ‌های روستای گت‌کش بیشتر دچار آسیب شد.

رئیس جهاد کشاورزی کجور تصریح کرد: میزان خسارت وارد شده به مزارع و باغ‌های کجور بر اثر بارش تگرگ و جاری شدن آب 500 میلیون ریال برآورد شده است که بیشترین خسارت به باغ‌های لوبیا وارد شده است.

وی عنوان کرد: از زمین‌های کشاورزی آسیب دیده بازدید شد و گزارش آن به مسئولان مربوطه داده شد تا در زمینه جبران خسارت وارده به کشاورزان تصمیم‌گیری کنند.

رئیس جهاد کشاورزی کجور همچنین درباره سطح کشت محصول گندم و جو در کجور اشاره کرد و گفت: در بخش کجور در یک‌هزار هکتار گندم و یک‌هزار و 200 هکتار جو کشت شده است و امید می‌رود سال پر محصولی در پیش داشته باشیم.

مسعودی ادامه داد: همچنین یک‌هزار و 700 هکتار باغ‌های سیاه ریشه در بخش کجور وجود دارد که این رقم امسال به حدود دو هزار هکتار افزایش یافته است.

انتهای پیام/86019/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول