اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران استان اردبیل هشدار داد

تداوم بارش تگرگ در اردبیل تا پایان هفته

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با هشدار به کشاورزان و باغداران اعلام کرد تگرگ و رعد و برق تا پایان هفته در استان اردبیل تداوم می‌یابد.

تداوم بارش تگرگ در اردبیل تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل اعلام کرد؛ در پی اخطاریه مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران و بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و تگرگ در اردبیل به صورت پایدار تداوم می‌یابد.

این اطلاعیه افزود: بارش تگرگ از اوایل امشب در برخی نقاط استان اردبیل از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و می‌تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی در این مناطق شود.

این اداره کل ضمن اعلام آماده‌باش به شوراهای مدیریت بحران کلیه شهرستان‌های استان از مردم نیز خواسته است موارد ایمنی را حتما رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از ابتدای این هفته هوای ناپایدار همراه با وزش باد در استان اردبیل حاکم بود به طوری که از آغاز هفته شاهد بارش باران، تگرگ و وزش بادهای گرم در اردبیل بودیم.

این ناپایداری هوا در سایر شهرستان‌های استان نیز محسوس بود و در شهرهای شمالی اردبیل وزش باد گرم سبب شکل‌گیری پدیده حار منطقه‌ای شده و در برخی از ساعات رگبارهای پراکنده از شدت بیشتری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول