اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک‌بار دیگر قاچاق سوخت حادثه آورید

کشته و مجروح شدن 16 نفر در حادثه رانندگی

سرپرست پلیس‌راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق انسان بار دیگر در محور سراوان به خاش حادثه‌ای خونین را رقم زده و 16 کشته و مجروح برجای گذاشت.

کشته و مجروح شدن 16 نفر در حادثه رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرزاد ملک‌محمدی اظهار داشت: این حادثه رانندگی در ساعت چهار بامداد امروز در 15 کیلومتری شهرستان سراوان رخ داد که به دنبال آن اکیپ‌هایی از ماموران انتظامی و پلیس‌راه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرده است.

سرپرست پلیس‌راه شمال سیستان و بلوچستان ادامه داد: خودروی پژو که 11 تبعه غیرمجاز افغان را به صورت قاچاق حمل می‌کرد بر اثر شدت حادثه دچار آتش‌سوزی شد و 9 تبعه بیگانه به همراه راننده آن در آتش جان خود را از دست دادند.

این مسئول اضافه کرد: در این حادثه دو نفر از اتباع بیگانه نیز مجروح شده و توسط نیروهای امدادی و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

ملک‌‌محمدی گفت: متاسفانه در این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی پراید که از شهرستان خاش عازم سراوان بودند، بر اثر شدت برخورد دو خودرو و جراحات وارده در محل حادثه جان باختند.

وی بار دیگر با ابراز تاسف از تکرار این حوادث خونین و مرگبار قاچاق انسان را یکی از معضلات جدی در استان ذکر کرد و متذکر شد: در این حادثه نیز مثل حوادث گذشته، سرعت غیرمجاز راننده خودرو پژو علت وقوع این حادثه خونین بود که می‌طلبد به منظور برخورد جدی با پدیده قاچاق انسان و جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی استان اقدامات موثرتری صورت گیرد.

‫همچنین پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان نیز اسامی کشته شدگان خودروی پراید را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- ادریس دهواری

2- اسحاق نراقی

3- یگانه ریگی مقدم

4- گل بی بی ریگی مقدم‬

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول