اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران برای جذب بودجه برنامه ارائه دهند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از بودجه که در حوزه اختیارات استاندار و سایر مدیران نیست، اما تخصیص استانی و شهرستانی بودجه با خود مدیران است و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

مدیران برای جذب بودجه برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیران ادارات راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با استاندار این استان دیدار و مشکلات و برنامه‌های خود را مطرح کردند.

یکی از مشکلاتی که در این دیدار به آن اشاره شد، نحوه و میزان اختصاص بودجه به پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ اظهار کرد: بخشی از بودجه که در اختیار من و شما نیست، اما تخصیص استانی و شهرستانی بودجه با خود شما مدیران است و بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سیدحسین صابری در تکمیل پاسخ خود گفت: در شورای برنامه‌ریزی که مدیرکل راه و شهرسازی حضور دارند و در کمیته‌های شهرستانی نیز همه شما مدیران عضو هستید و باید طرح و برنامه ارائه دهید و از برنامه‌های خود نیز دفاع کنید.

وی ادامه داد: به همین دلیل اگر مدیری قدرت جذب اعتبار برای انجام برنامه‌ها و طرح‌های خود را ندارد، نباید بهانه بیاورد.

* اگر همه‌کاره بودجه فرمانداران هستند از بی‌عرضگی مدیران است

صابری با اشاره به صحبت برخی مدیران در مورد اینکه فرمانداران بودجه‌ها را توزیع می‌کنند، با صراحت گفت: اگر فرمانداران یکه‌تازی می‌کنند، دلیلش بی‌عرضگی مدیر است، چراکه اگر مدیری برنامه دهد و از برنامه خود دفاع نکند، فرماندار نیز وظیفه دارد، اولویت‌ها و نیازهای مردم را ببیند و بودجه اختصاص دهد.

صابری گفت: تنظیم موافقت‌نامه‌ها و امضای آن‌ها نیز در دست شما مدیران است و راه‌های زیادی وجود دارد؛ مدیری که برنامه دارد حق خود و مردم شهرستانش را در حوزه تحت مدیریتش بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش توجه به روستاها را امری ضروری خواند و گفت: ‌شما در دو بخش راه و مسکن که از نیازها و دغدغه‌های اصلی مردم هستند، وظیفه دارید که اگر این وظیفه را به ویژه در روستاها انجام دهید، شاهد ماندگاری دائمی روستائیان در روستاها هستیم.

صابری با اشاره به آمار بهره‌مندی روستاهای این استان از داشتن راه ارتباطی گفت: این نرخ بسیار پایین است و آمار بهره‌مندی روستائیان از راه روستایی نشان از نیاز به یک «یا حسین» جدی در این بخش دارد.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول