اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز:

کتاب سالگرد امام راحل در البرز تدوین می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز از تدوین کتاب سالگرد ارتحال امام در این استان خبر داد.

کتاب سالگرد امام راحل در البرز تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در دومین نشست برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: این کتاب شامل دلنوشته‌هایی خواهد شد که در مراسم‌های مختلف سالگرد ارتحال امام رخ داده است.

وی با تأکید بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم ستاد ارتحال امام (ره) افزود: برای اینکه بتوانیم به این دلنوشته‌ها دست پیدا کنیم مسابقه‌ای را در این رابطه برگزار خواهیم کرد.

این مسئول گفت: تدوین کتابی در این باره می‌تواند این ایام را ماندگارتر کند.

رجبی با اشاره به اهمیت سالگرد 15 خرداد و گذشت 50 سال از این رویداد بزرگ اظهار داشت: 15 خرداد ماه به جهت آغاز نهضت انقلاب اسلامی از یک سو و همچنین ارتحال بنیانگذار انقلاب و تغییر رهبری در نظام جمهوری اسلامی از سوی دیگر حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ضرورت انعکاس فعالیت‌های مجریان برگزاری سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، افزود: مجریان برگزاری ستاد ارتحال امام (ره) در استان باید به تشریح فعالیت‌های خود بپردازند.

این مسئول تبیین ابعاد این رویداد بزرگ در سخنرانی‌های مختلف را ضروری و مهم تلقی کرد و افزود: در این ایام لازم است تا به منظور پاسداشت آن ایام از ابعاد مختلفی به این مهم پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه به تقارن انتخابات 24 خرداد ماه همزمان با این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت: دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در جایگاه خود اهمیت دارد اما بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری انتخابات نباید واقعه 15 خرداد و رحلت حضرت امام (ره) را تحت شعاع قرار داده و مورد غفلت قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از جمله موضوعاتی است که باید مدنظر کاندیداها و... نیز قرار گیرد.

*تشکیل نشست خبری با اصحاب رسانه

برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان به منظور تشریح اهم فعالیت‌های ستاد برگزاری ارتحال امام راحل (ره) از دیگر مواردی بود که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در این نشست به آن اشاره داشت.

*یادگاران قیام 15 خرداد در البرز معرفی شوند

رجبی همچنین بر مستندسازی واقعه 15 خرداد تأکید کرد و افزود: در استان البرز با گذشت 50 سال از واقعه پانزدهم خرداد ماه هنوز هم یادگارانی از آن دوران باقی مانده‌اند که می‌توانیم با شناسایی آنها بخشی از وقایع آن دوران را مستندسازی نماییم.

*اتباع خارجی به ویژه اتباع افغان در بزرگداشت ستاد ارتحال امام (ره) فراموش نشوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در بخش دیگری به حضور جمعیت 150 هزار نفری اتباع افغان خارجه در استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در میان این قشر نیز گروه‌هایی علاقه‌‌مند برای شرکت در مراسم بزرگداشت ستاد ارتحال امام راحل (ره) هستند، از این رو باید برنامه‌ریزی برای حضور این قشر نیز صورت گیرد.

وی نظارت بر مراکز غذایی ویژه زائران حرم امام راحل (ره)، اعزام تیم‌های ویژه جهت تسهیل در امر ترافیک و مدیریت راه‌های استان، آغاز فضاسازی محیطی به منظور عدم تداخل با تبلیغات انتخابات، برپایی شب شعر انقلاب و....  را از جمله مواردی عنوان کرد که باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/2302/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول