اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

ساعات آموزشی مدارس کاهش یافت

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: در سال تحصیلی جدید ساعات آموزشی از 34 ساعت به 30 ساعت تغییر پیدا کرده است.

ساعات آموزشی مدارس کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمود کتابی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: محتوای تعدادی از کتاب‌های آموزشی تغییر داده شده به طوری که در کتاب عربی و زبان خارجه از رویکرد قاعده‌محوری به سمت متون و درک مفاهیم پیش رفته‌ایم.

وی گفت: کتاب تفکر و سبک زندگی که نیز بر اساس سفارشات مقام معظم رهبری تنظیم شده زندگی اسلامی و چگونگی شهروند خوب بودن و مطالب دیگر را در خود جای داده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان ادامه داد: در تغییر کتب درسی کتاب هنر و پرورشی به نام فرهنگ و هنر نام‌گذاری شده و ساعات آموزشی از 34 ساعت به 30 ساعت تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده مشکل فضای آموزشی را نداریم عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال متوسطه اول در حال اجراست ولی با تدابیر اندیشیده شده مشکل کمبود فضا نداریم.

کتابی افزود: در راستای آشنایی معلمان با چگونگی مطالب و تدریس برای معلمان کلاس سوم ابتدایی و متوسطه اول بعد از ماه مبارک رمضان به مدت 40 روز کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص ظرفیت هر کلاس و مشخص شدن این تعداد برای ثبت نام در مدارس خاطرنشان کرد: میانگین تعداد دانش‌آموزان در مدارس شهرستان‌های همدان 36 نفر است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم برای سال تحصیلی جدید و برنامه‌های تحول بنیادین همه باهم همکاری کرده و در راستای اجرایی شدن این نظام گام برداریم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول