اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان باید 30 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص بدهد.

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اصفهان اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان از جمله پروژه‌های مهر ماندگار است که این پروژه باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی به وجود آب‌های سطحی ناشی از بارندگی به عنوان یکی از مشکلات ایجاد شده در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت شهری اصفهان با استفاده از راهکار‌های موجود درصدد جلوگیری از ایجاد این معضل در سطح شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هر ساله ردیفی در بودجه شهرداری برای دفع آب‌های سطحی موجود در سطح شهر وجود دارد، تصریح کرد: امسال نیز اعتبارات لازم برای دفع آب‌های سطحی در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال وقوع بارندگی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، آسفالت بسیاری از معابر شهری از بین رفته است، اضافه کرد: امسال نیز بودجه خوبی برای شهرداری و ساز‌مان‌های وابسته به شهرداری پیش‌بینی شده است.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری اصفهان دو هزار و 675 میلیارد تومان است، تاکید کرد: طی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی دو ردیف بودجه برای شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده است که امسال دولت هفت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در اختیار کلان‌شهر‌های کشور قرار بدهد، افزود: اما هنوز سهم اصفهان از این میزان اوراق مشارکت مشخص نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: دولت برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان باید 30 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص بدهد.

وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در سطح شهر اظهار کرد: قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران، مترو، ورزشگاه نقش جهان و پروژه بهشت‌آباد از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها است که بودجه‌های لازم باید برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص داده شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول