اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی دشتی:

نسل جوان بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوی زندگی ائمه (ع) است

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از الگوی زندگی ائمه اطهار برای مقابله با دشمنان اسلام هستند.

نسل جوان بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوی زندگی ائمه (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی،حجت الاسلام سعید توکلیان عصر امروز در نشست فعالان فرهنگی و مذهبی دشتی اظهار داشت: زندگانی بزرگان دینی و ائمه اطهار باید برای ما درس باشد و از آن الگو بگیریم.

وی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آموزه‌های دینی و معنوی هستیم چرا که شاهد حرکت‌های مذبوحانه علیه مقدسات اسلام و مسلمانان هستیم.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی دشتی اضافه کرد: اتحاد مسلمانان راهکار مهمی برای مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان اسلام است که هر روز به شیوه‌ای درصدد ضربه زدن به اسلام هستند.

توکلیان به زندگانی امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: در دوره امامت امام محمد باقر و فرزندش امام جعفر صادق مسائلی مانند انقراض امویان و بر سر کار آمدن عباسیان و پیدا شدن مشاجرات سیاسی و ظهور سرداران و مدعیانی مانند ابوسلمه خلال و ابومسلم خراسانی و دیگران مطرح بود.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی دشتی ادامه داد: در این دوران تعلیمات قرآنی به ویژه مسئله امامت و ولایت که پس از واقعه عاشورا و حماسه کربلا، افکار بسیاری از حق‌طلبان را به حقانیت آل علی (ع)  متوجه کرده و پرده از چهره زشت ستمکاران اموی و دین به دنیا فروشان برداشت.

وی گفت: ترویج فرهنگی معنوی با محوریت زندگی سراسر عزت و سربلندی ائمه اطهار برای نسل جوان یک ضرورت است تا با استفاده از آموزه‌های آن بزرگان در مقابل ترفندها علیه اسلام مقابله کند.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول