اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های حضور طائب در مدرسه معصومیه

رآکتور هسته‌ای نظام به روایت حجت‌الاسلام طائب

سخنرانی حجت‌الاسلام طائب در مدرسه علمیه معصومیه دارای حاشیه‌های جالبی بود.

رآکتور هسته‌ای نظام به روایت حجت‌الاسلام طائب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی طائب با حضور در مدرسه علمیه معصومیه قم برای طلاب این مدرسه سخنرانی کرد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

• یکی از سؤالات کتبی این بود که طائب به چه کسی رأی خواهد داد که مجری توضیح داد اینگونه سؤالات را نباید پرسید ولی طائب گفت: اشکال ندارد این سؤال را بپرسید من هم می‌گویم اجازه بدهید شورای نگهبان کار خودش را انجام بدهد آنگاه تصمیم می‌گیرم.

• طائب در بخشی از سخنان خود گفت: مجمع تشخیص مصلحت مانند یک رآکتور هسته‌ای است؛ کسانی که با هم مخالف هستند در این مجمع جمع شده‌اند و تصمیم می‌گیرند در حالی‌که اگر بیرون از مجمع همدیگر را ببینند با هم مخالفت می‌کنند.

• رئیس قرارگاه فرهنگی عمار در مورد هاشمی و حضور او به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هاشمی استاد دعوا درست کردن و حل دعواست، خروجی و مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکنون مشکلی نداشته است و هیچ خیانتی در آن دیده نمی‌شود.

• یکی از طلاب از طائب خواست سران فتنه را با نام و نام خانوادگی اسم ببرد و او جواب داد: در مورد فتنه آنقدر صحبت کردم که گفتند فلانی سر فتنه است و در مورد انحرافی هم آنقدر حرف زدم که گفتند طرف انحرافی است؛ خدا به خیر بگذراند؛ معلوم نیست در این دوره چه مسئله‌ای برایم به وجود می‌آید.

• طائب در پاسخ به سؤال شفاهی یکی از طلاب گفت: در ایران همه مردم مجتهد هستند؛ طرف نیمه شب از چراغ قرمز رد می‌شود و می‌گوید چراغ قرمز برای عدم تجاوز به حقوق دیگران است الان که کسی نیست.

• طائب در بخش دیگری از سخنان خود و زمانی که در مورد سن و سال هاشمی صحبت می‌کرد، گفت: برای ریاست جمهوری سن و سال مهم است اما برای امامت جمعه یا حضور در شورای نگهبان اینطور نیست؛ آیت‌الله جنتی در این سن و سال همچنان می‌تواند مسائل سیاسی و دینی را به خوبی در نماز جمعه مطرح کند برای همین هم هست که مورد هجمه دشمنان واقع شده و مسائلی را در مورد سن و سال او مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/78004/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول