اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتشار سند جدیدی از جنایت‌های جبهه النصره در سوریه

«فیلم» اعدام جمعی حامیان حکومت سوریه به دست جبهه النصره

سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه از انتشار فیلم جدیدی از جنایت‌های جبهه النصره خبر داد که در آن تعدادی از حامیان حکومت سوریه را اعدام می‌کنند.

«فیلم» اعدام جمعی حامیان حکومت سوریه به دست جبهه النصره

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «فرانس 24»، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه صبح امروز از انتشار فیلمی خبر داد که در آن عناصر جبهه النصره اقدام به اعدام چند حامی حکومت سوریه می‌کنند.

«رامی عبد الرحمان» مدیر این سازمان گفت: افرادی که در این فیلم اعدام شده‌اند از حامیان حکومت سوریه هستند اما مطمئن نیستیم که آنها از نیروهای نظامی ارتش باشند.

در این فیلم یکی از عناصر جبهه النصره که گویش او نشان می‌دهد که از اتباع سوریه نیست اعلام می‌کند: دادگاه شرعی جبهه النصره در منطقه شرقی دیر الزور این نظامیان که خانواده‌های ما در سوریه را به قتل رسانده‌اند به اعدام محکوم می‌کند.

پس از آن تروریست جبهه النصره با شلیک تیر خلاص شهروندان سوری را اعدام می‌کند.

در ادامه انتشار اسناد جدیدی از جنایت‌های جبهه النصره و ارتش آزاد پیشتر نیز فیلمی منتشر شد که در آن یکی از تروریست‌های مخالف حکومت سوریه «قلب و جگر» یک سرباز سوری را به دندان کشید. انتشار این فیلم خشم نهادهای حقوق بشری را بر انگیخت.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول