اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد

افزایش مبلغ مجاز کوله‌بری به 5 میلیون تومان

استاندار کرمانشاه گفت: مبلغ مجاز ورود کالا توسط کوله‌بران در مرزهای استان کرمانشاه از 2 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافت.

افزایش مبلغ مجاز کوله‌بری به 5 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد اظهار داشت: خوشبختانه طی نشستی که با مسؤلان کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در تهران داشتیم، توانستیم مبلغ کوله‌بری در مرزهای استان کرمانشاه را از رقم فعلی که 2 میلیون تومان است به 5 میلیون تومان افزایش دهیم.

بر اساس گزارش استانداری، دمیاد افزود: استان کرمانشاه به‌ واسطه داشتن مرزهای رسمی و بین‌المللی پرویزخان و گمرک خسروی و همچنین چند بازارچه مرزی دیگر، توانسته است در توسعه بیش از پیش تجارت کشور و منطقه نقشی راهبردی و اساسی ایفا کند.

استاندار کرمانشاه توسعه و توانمند کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در بازارچه‌های مرزی استان را گام مثبت و ارزنده‌ای در راستای توسعه امر صادرات و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد ملی و منطقه عنوان کرد.

دمیاد تاکید کرد: در راه‌اندازی بازارچه سومار ـ مندلی هم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و امیدواریم با بهره‌برداری از این بازارچه، توسعه تجارت را روزبه‌روز ارتقاء و افزایش دهیم.

انتهای پیام/2700/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول