اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه علمیه عنوان کرد

ثبت 105 گروه تبلیغی در طرح ساماندهی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه گفت: تاکنون 105 گروه تبلیغی فرم‌های ثبت نام را تکمیل کرده‌اند و برخی از آنها هم فعالیت‌های خود را زیر نظر معاونت تبلیغ پیگیری می‌کنند.

ثبت 105 گروه تبلیغی در طرح ساماندهی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد مردان‌پور در همایش گروه‌های تبلیغی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار شد اظهار کرد: گروه‌های تبلیغی به صورت خودجوش در حوزه‌ها شکل گرفته‌اند.

وی افزود: برخی طلاب خلاء‌های فرهنگی و اجتماعی را در اقصی نقاط کشور احساس کرده‌اند و گروه‌های تبلیغی را به صورت خودجوش شکل دادند.

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه معاونت تبلیغ احکام فردی هم برای اعضای این گروه‌ها صادر می‌کرد گفت: پس از مدتی طلاب خواسته‌های خود را مبنی بر سامان‌دهی گروه‌های تبلیغی به معاونت اعلام کردند و به همین دلیل از دو سال پیش ثبت نام از گروه‌های تبلیغی آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون 105 گروه تبلیغی فرم‌های ثبت نام را تکمیل کرده‌اند و برخی از آنها هم فعالیت‌های خود را زیر نظر معاونت تبلیغ پیگیری می‌کنند.

مردان‌پور با بیان اینکه این همایش به منظور تبیین جایگاه گروه‌های تبلیغی برگزار شده است گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای این گروه‌ها در حاشیه همایش هم موجب می‌شود مدیران و مسئولان و همه طلاب با کارکردهای گروه‌های تبلیغ آشنا شوند.

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه اعتباربخشی به گروه‌های تبلیغی را مهم‌ترین هدف معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه از سامان‌دهی این گروه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: هدایت گروه‌های تبلیغی به سمت مناطقی که دارای ویژگی‌هایی چون محرومیت از نظر فرهنگی و آسیب‌پذیر بودن هستند از دیگر اهداف این همایش است.

وی بیان داشت: همه گروه‌های تبلیغی دارای توانمندی‌هایی هستند اما چند گروه برتر امروز تجلیل خواهند شد.

مردان‌پور با بیان اینکه تنها دو گروه تبلیغی در نمایشگاه امسال حضور دارند گفت: فعالیت‌های مختلف این گروه‌ها در سطوح مختلف و برای اقشار گوناگون در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته‌ است.

مدیرکل همکاری‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه با تاکید بر تداوم ارتباط گروه‌های تبلیغی با معاونت تبلیغ ابراز کرد: همفکری به منظور پیشبرد کار این گروه‌ها و افزایش کیفی و کمی آنها نتیجه همکاری و تعامل بیشتر است.

وی گفت: تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امیدواریم به نتیجه مطلوبی از سامان‌دهی گروه‌های تبلیغی برسیم.

انتهای پیام/78004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول