اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد

قهرمان قهرمانان ورزش مازندران معرفی می‌شود/ تجلیل از 10 ورزشکار برتر

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: قهرمان قهرمانان ورزش مازندران سوم خرداد معرفی می‌شود که در این مراسم از 10 ورزشکار برتر استان نیز تجلیل می‌شود.

قهرمان قهرمانان ورزش مازندران معرفی می‌شود/ تجلیل از 10 ورزشکار برتر

هاشم جمشیدپناه صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به برگزاری مراسم انتخاب برترین ورزشکاران سال گذشته مازندران و معرفی قهرمان قهرمانان این استان بیان داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان برتر مازندران در رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیک سال 91 جمعه سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر تجلیل از ورزشکاران و عوامل ورزشی برتر استان، 10 ورزشکار برجسته و قهرمان قهرمانان سال گذشته استان معرفی می‌شوند، افزود: این مراسم بزرگ با حضور برترین‌های ورزش مازندران، مسئولان استانی، کشوری و پیشکسوتان این استان در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود. 

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه این آیین با سالروز ولادت امام علی(ع)، سالگرد فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی همراه است، اظهار داشت: با توزیع حدود 400 برگه نظرسنجی بین چهره‌های مطرح ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی، اهالی ورزش و پیشکسوتان 10 زن و مرد برتر سال 91 به همراه برترین تیم ورزشی، برترین مربی، برترین زن ورزشکار و برترین پیشکسوت ورزشی به عموم معرفی می‌شوند.

رقابت ورزشکار نام آشنا برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان

وی با اعلام اینکه مازندران طی چند سال گذشته رشد چشمگیری در عرصه ورزش داشته است، تصریح کرد: انتخاب برترین‌های ورزشی این استان در بخش‌های مختلف کار سخت و دشواری بوده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نکته‌ای جالب یادآور شد: رقابت بین دو چهره نام‌آشنا و مدال‌آور این استان در کسب عنوان قهرمان قهرمانان مازندران بسیار جذاب بوده و با دریافت برگه نظرسنجی‌ها از شهرهای مختلف رقابت بین آنها به صورت تنگاتنگ و خیلی نزدیک پیش می‌رود.

جمشیدپناه ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران مازندرانی بتوانند در سال‌های آینده مدال‌های بیشتری از رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک را در رشته‌های مختلف ورزشی از آن خود کرده و علاوه بر به صدا درآوردن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، باعث اعتلا و بلند آوازه شدن نام کشورمان در دنیا شوند.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول