اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

استقرار خودروهای ویژه با سیستم‌های مدرن در پایگاه‌های امداد و نجات کشور

معاون آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استقرار خودروهای ویژه امداد و نجات با سیستم‌های مدرن و مجهز در پایگاه‌های امداد و نجات کشور خبر داد.

استقرار خودروهای ویژه با سیستم‌های مدرن در پایگاه‌های امداد و نجات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیدموسی موسوی در نشست بررسی مسائل و مشکلات امدادگران جمعیت هلال احمر دشتستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی در سطح جامعه ارائه داده و روزبه‌روز شاهد بهبود خدمات‌رسانی این نهاد هستیم.

وی افزود: پایگاه‌های امداد جاده‌ای نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی دارند و شاهد رضایت خاطر مردم از کیفیت و کمیت خدمات این پایگاه‌ها در سطح کشور هستیم.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: هدف از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور ارائه خدمات امدادی و نجات و آمادگی امدادرسانی نیروهای این جمعیت در نقاط مختلف کشور است.

موسوی یادآور شد: در اکثر پایگاه‌های امداد و نجات، خودروهای ویژه امداد و نجات با سیستم‌های مدرن و مجهز تعبیه شده که برای رهاسازی مصدومان و آواربرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: سعی ما بر این است که پایگاه‌هایی که به تازگی راه‌اندازی می‌شوند، مجهز به امکانات و تجهیزات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم باشند.

این مسئول با تأکید بر لزوم بهبود خدمات‌رسانی در پایگاه‌های امداد و نجات کشور گفت: بر اساس نیاز و استانداردهای تعریف شده باید در هر 40 کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای وجود داشته باشد که تاکنون برای تحقق این مهم اقدام شده است.

موسوی ابراز داشت: امسال در دو مرحله در قالب طرح توسعه ناوگان ترابری و تجهیزات جمعیت هلال احمر خودروهای نجات، آمبولانس، تجهیزات مخابراتی و کمک‌های 22گانه برای آسیب‌دیدگان در سطح کشور تأمین می‌شود.

وی افزود: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول