اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت مدیریت بهینه مصرف

واحدهای صنعتی از تخفیف بهای برق برخوردار می‌شوند

واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس که در ساعات اوج مصرف برق نسبت به کاهش برق مصرفی و مدیریت مصرف انرژی اقداماتی انجام دهند از مکانیزم‌های تشویقی و تخفیف بها برخوردار می‌شوند. ‏

واحدهای صنعتی از تخفیف بهای برق برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، معاون عمران و محیط زیست این شرکت سید مصطفی هاشمی اظهار داشت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس با دیماند بیش از 200 کیلووات که در ساعات اوج مصرف برق نسبت به کاهش برق مصرفی و مدیریت مصرف انرژی اقداماتی انجام دهند از مکانیزم‌های تشویقی و تخفیف بهای برق مصرفی بر مبنای دستورالعمل شرکت توانیر برخوردار می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: این مشوق‌ها بر اساس تفاهم‌نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف در زمان اوج بار، اختصاص می‌یابد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه موجود و اعلام شرکت توزیع برق صنایعی از این تخفیفات و مشوق‌ها بهره‌مند می‌شوند که در بازده زمانی اول خرداد تا اول شهریور ماه نسبت به کاهش مصرف برق در زمان اوج بار از طریق اعمال برنامه‌هایی نظیر جابه‌جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای هفته، جابه‌جایی شیفت دوم به شیفت شب در دوره زمانی اجرای طرح و نیز انجام تعمیرات و تعطیلات سالانه در دوره زمانی اجرای طرح اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن استفاده صنایع از دیزل ژنراتور و خازن و نیز سایر راهکارهایی که منجر به مصرف بهینه و کاهش مصرف برق در زمان اوج مصرف شود نیز مشمول تشویقات می‌شود.

هاشمی اظهار داشت: صنایعی که متقاضی استفاده از این تشویقات و تخفیفات هستند باید با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و دریافت معرفی‌نامه به شرکت توزیع برق مراجعه کنند.

وی همچنین ابراز کرد: محاسبه تخفیف‌ها و اعطای مشوق‌ها بر اساس جداول موجود توسط شرکت توزیع برق اعمال می‌شود.

هاشمی ارائه تخفیف‌ها بین 10 تا 100 درصد بهای انرژی مصرفی بر اساس جداول موجود و نیز معافیت صنایع از اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده در بازه زمانی اجرای طرح را از مشوق‌های در نظر گرفته شده اعلام کرد.

انتهای پیام/2448/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول