اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

هر کسی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد مورد تایید ملت است

نماینده مردم بناب در مجلس با تأکید بر اینکه شورای نگهبان حافظ قانون اساسی در کشور است؛ گفت: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تأیید شده، برای ما مورد قبول است.

هر کسی از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد مورد تایید ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام  شیخ محمد باقری بنابی امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بناب با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: اگر حماسه سیاسی بوجود نیاید، امکان دستیابی به حماسه اقتصادی میسّر نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به شور و نشاط بوجود آمده در هنگام ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: کاری کنیم که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نیز پرشورتر شده و شاهد تحقق حماسه سیاسی در کشور باشیم.

وی ادامه داد: اگر این حماسه اتفاق بیفتد و خروجی این حماسه فردی باشد که به درد کشور بخورد، قطعاً حماسه اقتصادی نیز رقم خواهد خورد.

نباید ایجابی کار کنیم

باقری‌بنابی با بیان اینکه اگر تولیدکننده در کشور نباشد، آن کشور مرده است؛ گفت: مردم باید با بسیج عمومی و با اطلاعات کافی پای صندوق‌های رأی بروند و به افرادی که نمی‌شناسیم، نباید به او رأی دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: افرادی که وارد تخریب و تهمت می‌شوند، صد در صد خودشان مشکل دارند. کسی که تهمت می‌زند، خودش دارای مشکل است از این رو نباید ایجابی کار کنیم.

وی ادامه داد: من نماینده باید برنامه‌های خود را ارائه کنم و تا زمانی که کشور از این تهمت‌ها، افتراها و دروغ‌ها کنار نکشیده، امکان پیشرفت اقتصادی وجود ندارد.

حجت الاسلام باقری‌بنابی از تمام گروه‌های سیاسی خواست تا ضمن حفظ حرمت‌ها، از تهمت زدن و افتراگویی به همدیگر بپرهیزند.

شورای نگهبان حافظ قانون اساسی در کشور است

وی همچنین با تأکید بر اینکه شورای نگهبان حافظ قانون اساسی در کشور است؛ خاطرنشان کرد: هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تأیید شده، برای ما مورد قبول است از این رو برای حفظ قداست شورای نگهبان تمام نهادها و گروه‌ها باید نهایت همکاری را بکنند.

حرف اول و آخر را مردم می‌زنند

این نماینده مجلس تصریح کرد: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و بگذارند مردم با آرامش کامل فرد مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

باقری‌بنابی بر حل مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان تأکید و آمادگی خود را برای پیگیری مسائل و مشکلات صنعتگران اعلام کرد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول